فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس فتح قله دماوند توسط بانوی ۶۵ ساله ایرانی
اهواز- رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: شیادی که در شبکه اجتماعی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
دهمین رقابت از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی به پایان رسید.
سامانه آموزشی موشک «فتح ۳۶۰» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه طراحی و با موفقیت آزمایش شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
موشک هایپرسونیک فتاح قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و آنها را منهدم کند و از دیگر سو به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است و می‌تواند حرکتش را در فضا تغییر دهد توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
فرمانده کل سپاه با اشاره به تولید موشک هایپرسونیک فتاح تاکید کرد: این فناوری برای اکثر کشورهای جهان ناشناخته است اما توسط متخصصان متعهد کشورمان به آن دست یافته‌اند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به تولید موشک هایپرسونیک فتاح تاکید کرد: این فناوری برای اکثر کشورهای جهان ناشناخته است اما توسط متخصصان متعهد کشورمان به آن دست یافته‌اند.
موشک بالستیک هایپرسونیک «فتاح» که توسط متخصصان نیروی هوافضای سپاه تولید شده است صبح روز سه شنبه - ۱۶ خرداد - با حضور سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی توسط باند ۲ نفره خبر داد.
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان پس از فتح جام‌جهانی ۲۰۲۲، حالا کمربند قهرمانی MMA را روی دوش خود انداخت.
اسکاتلند، اسپانیای جدید را چزاند! فتح ترکیه توسط کروات‌ها
رئیس هیئت کوهنوردی آستارا گفت: ۹ نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله ۳۳۰۲ متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
برخلاف شایعات شکل گرفته طی ساعات اخیر، باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی تا این لحظه هیچ درخواستی برای جذب کاپیتان پیکان نداشته است.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی برزگراه جاویدنشان متوسلیان (فتح) با هدف افزایش ایمنی و کنترل آمار تصادفات فوتی و جرحی توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.
چین در آستانه بحران اقتصادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ