مجمع کشورهای صادرات گاز اعلام کرد که صادرات گاز روسیه به اروپا ۲۳ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
سخنگوی صنعت آب از افزایش ۲۷درصدی ورودی سد ها نسبت به سال گذشته خبرداد.
قیمت دلار در بازار با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است.
رییس فدراسیون فوتبال از افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی برای لیگ بعدی خبر داد.
مسئول طرح گیاهان و محصولات قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی از کشاورزان، نرخ خرید تضمینی چغندر قند بهاره نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
اکنون چهار شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
با اضافه شدن هشت بانک دیگر به مجموع بانک‌های عرضه کننده اوراق گواهی سپرده مدت دار با نرخ سود ۲۳ درصد شمار بانک‌های اراده کننده این اوراق به ۲۵ بانک رسید.
در پی تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی میان ایران و تاجیکستان پروازهای ایران و تاجیکستان از ۹ پرواز به ۲۳ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۲۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به دیروز ۲.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده به مرکز درمانی در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
پس از آنکه وب‌سایت‌های طنز آلمانی به شوخی نوشته بودند که مربی تیم ملی مردان آلمان به دنبال استفاده از الکساندرا پوپ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، این بازیکن تیم ملی زنان آلمان با سبیل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فینال جام ملت‌های فوتبال زنان اروپا، حاضر شد. او به شوخی گفت: من الکساندر هستم.
زن جوانی که یکی از قربانیان سرقت اعضای این باند دو نفره بود، گفت: از خرید به خانه برگشتم، خواستم در را باز کنم که موتورسواری به من نزدیک شد و یکی از موتورسواران بلافاصله از موتور پایین پرید و دستبند طلایم را کشید. با موتورسوار درگیر شدم و در حین درگیری کلاه‌کاسکت او از سرش افتاد. مردی با مو‌های جوگندمی که او را شناختم. او بهروز، برادر یکی از دوستانم بود که سال‌ها قبل از من خواستگاری کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ