اکنون چهار شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از افزایش شمار شهیدان انفجار تروریستی در زینبیه دمشق به ۶ نفر خبر دادند.
صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.
بر اثر تصادف سه قطار مسافربری و باری در در هند تا کنون ۲۸۸ نفر کشته و دست‌کم ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه خبر می‌دهند.
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
آتش سوزی در بیمارستان «چانگ فنگ» در پکن تا کنون ۲۹ کشته برجای گذاشته است.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
برادران گفت: شهروندان تهرانی باتوجه به کاهش ترافیک در سطح شهر تهران از افزایش بی مورد سرعت خودداری کنند همچنین در زمان خستگی رانندگی نکنند و زمان سفرهای خود را به سمت شهرهای شمال مدیریت کنند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۳۵۲ به ۳۵۷ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب، قریب به ۸۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت عادی کرونایی قرار دارد؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم داشته باشد و حتی بهتر شود.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
با تغییرات اخیر نقشه، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش یافته و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان رسیده و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شده است؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی تغییر زیادی داشته است؛ افزایشی خوشحال کننده که موجب شده شمار شهر‌های زرد از ۳۴۲ به ۲۵۷ کاهش یافته و به عوض آن، تعداد شهر‌های آبی از ۷۱ به ۱۷۱ شهرستان افزایش بیابد. یعنی قرار گرفتن حدود ۴۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد وخامت اوضاع و افزایش شمار شهر‌های قرمز بودیم، این هفته اوضاع بهبود یافته و از شمار شهرهای قرمز کاسته شده و بر شمار شهرهایی که با رنگ‌های دیگر مشخص شده‌اند، افزوده شده.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
یک عضو پارلمان اقلیم کردستان عراق از افزایش میانگین فقر و بیکاری در شهرهای این منطقه در شمال عراق خبر داد.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با ارسال نامه‌ای به تمامی ناشران ثبت شده و موسسات حسابرسی معتمد این سازمان از الزامی شدن پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام در سال جاری خبر داد.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خسارات قطعی‌های بی‌برنامه برق در سال گذشته را بر این مجموعه تشریح کرد و افزود: مدیریت مصرف برق و تعاملات میان وزارت نیرو و صنعت برق در سال جاری با شرکت چادرملو به مراتب بهتر بوده است.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ