اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید و رانندگی کرد./صداوسیما
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
منابع داخلی نشان می‌دهد که لئوپارد ۵ ممکن است دارای ساختار «بدنه غیر باربر» همراه با سیستم کنترل بدنه هوشمند Cloud car-p BYD باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که به پلتفرم هیبریدی نوآورانه DM-o مجهز شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
مرسدس بنز سی‌ال‌ای ۲۵۰ ئی شوتینگ بریک ۲۰۲۳ یک خودرو پلاگین هیبرید بنزینی است که در مجموع توان خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
رئیس هیات مدیره صحا گفت: امسال طرح هوشمندسازی صنعت خودرو در دستور کار قرار دارد تا مانند روندی که خودروسازهای جهان داشتند، به سمت تولید خودروهای پاک‌تر، الکتریکی و هیبریدی برویم.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
محمد ضرابيان مدير عامل بهمن موتور می‌گوید سال 1402 تیراژ تولید فیدلیتی به روزانه یکصد دستگاه می‌رسد و در همین سال  تیراژ تولید به 57 هزار دستگاه تولید خواهد رسید. همچنين در بخش واردات يا خودروهای CBU بين ١٢ تا ١٥ هزار دستگاه واردات خواهیم داشت. محمد ضرابیان تایید کرد که نسخه جدید دیگنیتی دریم (XB1) سال 1402 به بازار می‌رسد و این خودرو در حقیقت یک خودروی دو دیفرانسیل لوکس محسوب می‌شود.
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این کوروت، ۲.۵ ثانیه است. موتور بنزینی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری این خودرو، ۴۹۵ اسب بخار تولید می‌کند. موتور برقی هم معادل ۱۶۰ اسب بخار خروجی دارد که مجموع نیروی تولید شده توسط پیشرانه این خودرو را به عدد جذاب ۶۵۵ اسب بخار می‌رساند.
شرکت فراری از تازه‌ترین خودروی هیبریدی مسابقه‌ای خود در تاریخ ۲۳ دسامبر و در جریان برگزاری رقابت‌های گرن توریسموی ۷ رونمایی خواهد کرد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
براساس آیین نامه واردات خودرو که از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد، واردات خودرو برای شماره گذاری در مناطق آزاد تجاری و صنعتی منحصر به خودروهای هیبریدی یا تمام برقی است.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ