وبگاه شبکه خبری سی‌ا‌ن‌ان در گزارشی اختصاصی نوشت شواهدی از وجود خسارت گسترده در یک پایگاه هوایی در اصفهان که ادعا می‌شود اسرائیل به آن حمله کرده وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج این تحقیق نشان داد که چنین واکنشی وقتی همه اتم‌ها در ابتدا در وضعیت کوانتومی یکسانی باشند، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در آخر نیز درست مثل شروع واکنش، تمام مولکول‌ها در وضعیتی مشابه قرار خواهند داشت. این موضوع برای دانشمندان می‌تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
شواهدی نشان می‌دهد که سرطان روده بزرگ ارثی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، از هر ۳ نفری که به سرطان روده بزرگ مبتلا می‌شوند، یک نفر دارای سابقه خانوادگی است. اگر سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ یا پولیپ آدنوماتوز دارید، با پزشک خود در مورد نیاز احتمالی برای شروع غربالگری قبل از ۵۰ سالگی صحبت کنید.
باستان‌شناسان شواهدی از تعامل انسان و کوسه را در پرو یافته‌اند که به بیش از ۳۵۰۰ سال پیش بازمی‌گردد، از جمله دفن تشریفاتی کوسه‌ها و ماهیگیرانی که با اعضای بدن اضافی دفن شده‌اند.
باستان‌شناسان به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد یکی از اقوام گونه‌های انسان در ۱.۴۵ میلیون سال پیش به دست همنوعانش قصابی و خورده شده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد نشانه‌ای از انتقال تسلیحات نظامی از چین به روسیه وجود ندارد.
یافته‌های محققان شواهدی را برای زمان‌بندی مصرف غذا به‌عنوان یک استراتژی جدید برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری خلقی در افرادی که دچار ناهماهنگی شبانه‌روزی هستند، ارائه می‌کند.
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
دانشمندان با بررسی تصاویر استقامت، با دانه‌های رسوبی درشت و قلوه‌سنگ‌ها روبه‌رو شدند که می‌توانند نشان‌دهنده یک رودخانه خروشان باستانی در سیاره سرخ باشند.
بسیاری از جانوران دریای سفید که از رویداد انقراض جان سالم به در بردند و در دوره ی ناما باقی ماندند موجوداتی بزرگ و برگ مانند با نسبت سطح به حجم بالا بودند. این موضوع می تواند نشانه ای از سازگاری این حیوانات برای مقابله با کاهش اکسیژن اقیانوس باشد.
شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
دانشمندان می‌گویند فوران‌های آتشفشانی بازالتی که یک میلیون سال طول کشید و باعث رخداد انقراضی «مرگ بزرگ» شد در اصل از کوه‌های سیبری سرچشمه گرفت است، اما فوران‌هایی که انقراض دسته‌جمعی دوم پرمین را سبب شد از محلی به نام «امیشان» در جنوب غربی چین نشأت گرفته است.
محققان برای اولین بار مدرک مستقیمی از استفادۀ مردمان باستانی اروپا از مواد مخدر توهم‌زا یافته‌اند.
شواهد نشان می‌دهند که امواج گرمای دریایی باعث سفید شدن مرجان‌ها و تخریب جنگل‌های علف دریایی و کلپ می‌شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که این آسیب به اکوسیستم‌ها که بسیاری از گونه‌های اقیانوسی دیگر به آن وابسته هستند به نوبه خود به تنوع زیستی دریایی آسیب می‌رساند.
تحلیل‌های ماکروسکوپی، میکروسکوپی و برش‌نگاری رایانه‌ای از جمجمه یافته‌شده نزدیک آسکولی پیکنو، نشانه‌های دست‌کم دو عمل جراحی را فاش کرد.
محققان معمولاً از شواهدی مبنی بر وجود حیات در محیط‌های شدید روی زمین به‌عنوان نقطه مرجع برای شناسایی شرایط محیطی مشابهی که می‌توانند حیات در سیارات داخل یا خارج از منظومه شمسی ما را پشتیبانی کنند، استفاده کرده‌اند.
یک مطالعه جدید شواهدی را نشان می‌دهد که قرار گرفتن زودهنگام در معرض هوای آلوده، ژن‌ها را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که منجر به بیماری قلبی در بزرگسالی می‌شود.
محققان دانشگاه کلمبیا شواهدی را یافتند که نشان می‌دهد استرس یکی از عوامل سفیدی موی انسان است و با از بین رفتن استرس می‌توان رنگ طبیعی مو‌ها را بازگرداند.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
یک تیم بین المللی از ستاره شناسان اخیرا شواهی را کشف کردند که می‌تواند متعلق به یکی از اولین ستاره‌های کیهان باشد.
متخصصان شواهدی یافته اند که نشان می‌دهد برخی از کودکان و نوجوانان ممکن است پس از آلوده شدن به ویروس سارس کوو۲ در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع یک باشند.
سازمان فضایی ملی چین(CNSA) داده های جدیدی از مدارگرد مریخی «تیان ون یک» و کاوشگر ژورونگ منتشر کرده که نشان می دهد در دوران باستان اقیانوسی از آب در سیاره وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ