مدافع ملی پوش پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شادی گل نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، دلیل شادی های گل پر سر و صدایش را علاقه فرزندانش دانست.
تنها به دلیل چند سانتی متر، گل کریستیانو رونالدو برابر الشرطه مردود اعلام شد.
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
ستاره برزیلی رئال مادرید درباره شادی گل رونالدوی خود در دیدار برابر چلسی توضیح داد.
دلیل موفقیت استقلال در این فصل از بازی های لیگ برتر تنها نمایشی نیست که شاگردان ریکاردو سایپنتو در مستطیل سبز دارند. این کاملا پیداست.
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید برای باشگاه آرسنال به دلیل شادی‌‌های عجیب و غریب بازیکنانش بعد از پیروزی مقابل بورنموث در دقیقه 97 مسابقه بین دو تیم پرونده‌ای انضباطی تشکیل شده است.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان درباره دلیل ناراحتی‌اش در بازی امروز مقابل فولاد سیرجان توضیح داد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
ریکاردو ساپینتو بر خلاف اینکه در روز مسابقه و در کنار خط پر جنب و جوش و البته عصبانی است در تمرینات چهره شادی دارد و به جا با بازیکنان شوخی هم می کند.
ستاره خط حمله تیم فوتبال یوونتوس در شب باخت تیم ملی کشورش برابر صربستان دست به حرکتی جنجالی زد.
جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.
جک گریلیش، ستاره انگلیسی، گلش برابر تیم ملی ایران را به یکی از هواداران نوجوان این تیم تبدیل کرد.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
مهاجم شباب الاهلی یک نیمه بعد از شادی گل تحریک آمیزش به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
جیدون سانچو، ستاره منچستریونایتد، پس از گلی که دیشب به ثمر رساند شادی عجیبی را به نمایش گذاشت.
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد. دانیال: گل پرسپولیس را من نزدم و شادی نکردم
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، یاگو کاریلو ریبیرو مهاجم تیم فوتبال پورتیموننسه را به دلیل شادی پس از گلش مجازات کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ