تیم‌های ملی بسکتبال آلمان و اسپانیا به پیروزی مقابل یونان و فنلاند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برتری تیم ملی تنیس ایران برابر تیم‌های ویتنام و عربستان در چارچوب مسابقات دیویس کاپ، شاگردان محمدرضا توکلی گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی برداشتند.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان امروز ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه به عنوان صدرنشین راهی فینال کافا می‌شود و تیم بازنده در دیدار رده‌بندی به میدان می‌رود.
فدارسیون جهانی فوتبال امروز به طور رسمی جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال زنان جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی زنان ایران با کسب ۱۴۰۹.۸۹ امتیاز و با صعودی ۶ پله‌ای در رده شصت‌ویکم جهان قرار گرفت.
صعود تیم‌های ملی زامبیا و بورکینافاسو به جام ملت‌های آفریقا 2023 قطعی شد.
تیم ملی سوئیس دوباره در نبرد پرحاشیه با صربستان پیروز شد تا در کنار برزیل از گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.
ترکیب تیم‌های ملی غنا و اروگوئه در آخرین مسابقه مرحله گروهی مشخص شد.
تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان از گروه C جام‌جهانی راهی دور حذفی شدند و مکزیک و عربستان کنار رفتند.
تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان از گروه C جام‌جهانی راهی دور حذفی شدند و مکزیک و عربستان کنار رفتند.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که اولین حضورش در جام جهانی منجر به اولین صعود تیم ملی به دور گروهی مسابقات شود.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
FIBA در این گزارش به عملکرد این دو بازیکن در مسابقات انتخابی پرداخت و آن‌ها را به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان در میان بازیکنان تیم‌های صعود نکرده آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی کرد.
تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مجموعا با 29 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به ترتیب در جایگاه سی‌ام و سی‌و‌یکم ایستادند.
سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان بهترین عملکرد ایران در مسابقات قهرمانی جهان را صعود از گروه و بازی خوب برابر تیم‌های قدرتمند عنوان کرد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
تیم‌های ملی بسکتبال لهستان، فنلاند، ایتالیا و یونان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو بسکت 2022 صعود کردند.
تیم‌های ملی بسکتبال آلمان، فرانسه، اسپانیا و اسلوونی راهی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
کیفیت هوای پایتخت در بازه قابل قبول قرار دارد
تیم ملی هندبال ایران با قرعه مناسب تری نسبت به سایر تیم‌های آسیایی در قهرمانی جهان مواجه شده است و می‌تواند شانس صعود از گروه داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ