امروز مطالبی همچون قیمت یورو افزایش یافت؛ دلار ثابت، مهم‌ترین چالش همه بازار سرمایه ارز نیما است، ۱۰ خبر داغ برای این بازار‌ها، پیش بینی تحلیلگران برای طلا در کوتاه مدت و میان مدت، نقد و بررسی سریال Succession، خبری برای نماد‌های فرابورسی | سهامداران این ۱۶ نماد فرابورسی درجریان باشند، عرضه اولیه شرکت ۳۳۵ میلیارد تومانی، مرحله سوم سود سهام عدالت در چه تاریخی واریز می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
برند تولید کننده سوئدی "لوولی" (Luvly) روشی را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده خودرویی که قیمت اولیه آن ۱۰ هزار یورو است و طول آن کم‌تر از ۲۷۴ سانتی متر می‌باشد.
امروز مطالبی همچون چرا سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۳ طلا را بیشتر دوست دارند؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر تولید آلومینیوم قرار می‌گیرند؟، خودروی ۷۹۹ میلیونی در بازار تهران، انتقاد وزیر راه و شهرسازی از بانک ها، خبر مهم در مورد جاماندگان سهام عدالت، قیمت دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر تولید رقابتی توسط خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان باید با تولید با کیفیت و قیمت رقابتی، در جهت جذب مشتریان به سمت تولیدات داخلی در برابر خودروهای وارداتی باشند.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
قیمت خودروی تولید داخل امروز دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ تقریبا باثبات بود.
قیمت خودروی تولید داخل امروز سه شنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
شرکت فولکس واگن از تولید خودروی برقی قدرتمندی در سال ۲۰۲۳ خبر داده که ۴۲۴۹۵ دلار قیمت خواهد داشت و مجهز به باتری ۸۲ کیلووات ساعتی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ