عکسی از یک کاربر منتشر شده است که نشان می‌دهد در سواحل خزر چه میزان آلودگی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
در ادامه به معرفی تعدادی از خودرو‌های پرطرفدار بازار می‌پردازیم که تا سال آینده بازنشسته می‌شوند. شورلت کامارو، آئودی TT و مرسدس بنز CLS از جمله این اتومبیل‌های خاطره‌انگیز هستند.
یک میکروسکوپ (STEM (Scanning Transmission Electron Microscope می‌تواند در زمینه تاریک و در مقیاس 50pm حدود ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ بزرگنمایی داشته باشد. در حالی که میکروسکوپ‌های نوری محدود به مقیاس 200nm و بزرگنمایی کمتر از ۲۰۰۰ هستند.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
شباهت باورنکردنی یک تعزیه خوان به محسن رضایی در فضای مجازی خبرساز شد.
شناخته شدن یوزرنیم: اگر یک یوزرنیم خاص به‌طور گسترده‌ای در میان کاربران تلگرام شناخته شود، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد و به‌طور معمول گران‌تر فروخته شود.
تصویری باورنکردنی از هنرنمایی متئو پسر لیونل مسی در زمین فوتبال را ببینید.
تصاویری را که در این ویدئو مشاهده می‌کنید صفحۀ موبایل زیرِ میکروسکوپ است.
خرید و فروش کودکان در مرکز آفریقا که کودکان در کنگو داخل گونی خرید و فروش می‌شوند./دانشجو
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
مهاجم سابق تیم‌های ابومسلم، استقلال اهواز و صبای قم که یک معلم بود بازنشسته شد.
تصویر موزاییکی جدید از سیاره سرخ، مریخ را در رنگ‌های متعددی نشان می‌دهد و نمای رنگی بسیار غنی‌تری نسبت به هر زمان دیگری ارائه می‌کند.
در اینجا چند عکس رنگی شده مربوط به دوران قاجار را ملاحظه می‌کنید که تصویری زیبا از منظره‌های شهر رشت و اطراف آن را نشان می‌دهند.
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
تعداد نظرات صفحه استراماچونی اکنون در آستانه ۱۰میلیونی شدن است. رکوردی که پیش از این در اینستاگرام فارسی در دستان امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی بود.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
به تازگی تصویری جدید از داور معروف برنامه مردان آهنین منتشر شده است.
رضا سوخته‌سرایی پس از سال‌ها دوری از انظار عمومی چهره‌ای متفاوت از خود را نمایان کرد.
مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد، اما یک تصویر از او طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
‌تا اواخر سال ۶۱ ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد بوده؛ این عکس از دربی تهران در ۱۷ دی ۶۱ است. اما از سال ۶۲ در‌های ورزشگاه‌ها به روی زنان بسته شد.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
تیم ملی آرژانتین در میان استقبال باورنکردنی هوادارانش در ساعت سه بامداد وارد پایتخت این کشور شد.
ناصر الخلیفی، رئیس حال حاضر پی اس جی، یکی از تماشاگران پیروزی 5-0 بارسا برابر رئال در نوامبر سال 2010 بود.
امیر محمد یزدانی جوان پس از حذف در وزن کشی و بدون انجام مسابقه روحیه خود را نباخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ