تعداد نظرات صفحه استراماچونی اکنون در آستانه ۱۰میلیونی شدن است. رکوردی که پیش از این در اینستاگرام فارسی در دستان امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ترکیب هجومی چهار قدرت عربستانی ترسناک‌ترین تصویر را از فوتبال این کشور به نمایش می‌گذارد.
ترکیب هجومی چهار قدرت عربستانی ترسناک‌ترین تصویر را از فوتبال این کشور به نمایش می‌گذارد.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران شایعه ورود مار‌های سمی به سواحل فریدونکنار و بابلسر را رد کرد.
در طول تاریخ بشر، شهر‌های پررونق بیشماری گم شده، نابود شده یا از بین رفته‌اند. برخی از آن‌ها را امواج بالا‌آمده‌ی دریا‌ها بلعیده یا بلایای طبیعی آن‌ها را با خاک یکسان کرده است و برخی دیگر مورد هجوم نیرو‌های متجاوز قرار گرفتند. گاهی نیز ساکنان خودشان شهر و دیارشان را ترک کردند، چون زندگی در موقعیت جغرافیایی آن منطقه برایشان غیرممکن شده بود.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
بازگشت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ترکیب سپاهان، تحول بزرگی در نمایش این تیم در بخش هجومی رقم زد.
زمستان می تواند آثار هنری شگفت انگیزی مانند حباب‌های متان یخ‌زده از زیر سطح دریاچه آبراهام در کانادا تولید کند.
منطقه‌ای تحت محاصره یک گونه مهاجم جدید است که آدم خوار است و پیتون راک آفریقایی نام دارد.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
در کشور تایلند، یک مرکز تفریحی اعلام کرده که هر بسته ذرت را فقط به قیمت ۵.۶ دلار می‌فروشد. این خبر باعث هجوم مردم به این مرکز شده چرا که حجم بسته‌های ذرت را خود مشتری تعیین می‌کند! انتشار این خبر باعث شده تایلندی‌ها با جعبه‌های مقوایی و ظروف پلاستیکی که بعضا بسیار بزرگ هم هستند، به این فروشگاه هجوم ببرند.
رقابت عکاسان با لنزهای سنگین برای ثبت بهترین تصویر جام جهانی بخش جدانشدنی هر دوره این رقابت‌هاست.
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
علیرغم آن که گردشگران برای تماشای این مسجد هجوم می‌آورند ظهور مجدد آن از درون آب روستا‌های اطراف را به یاد آوارگی و بحران فزاینده آب می‌اندازد.
کمان ۲۲ از قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بیش از ۲۴ ساعت برخوردار بوده و به لحاظ مداومت پروازی، حمل تسلیحات و برخورداری از سامانه جنگال (جنگ الکترونیک) از مدل قبلی خود یعنی کمان ۱۲ به‌روزتر و کاربری فزاینده‌تری دارد.
بنابر اطلاعات منابع علمی، عقرب‌های آمادوک (گاردیوم) از خطرناک‌ترین عقرب‌ها هستند. سم عقرب‌های گاردیوم بسیار خطرناک است و زهر این نوع کژدم می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد. رنگ نر آن طوسی متمایل به کرم و رنگ ماده آن کرم متمایل به قهوه‌ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ