شباهت باورنکردنی یک تعزیه خوان به محسن رضایی در فضای مجازی خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
همانند نسل اول اکس2، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه چیز شبیه به ب ام و اکس4 به نظر می رسد.
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
آنچه که دانشمندان شوروی در اواخر دهه 80 ارائه داده بودند، به نوعی شباهت به تجهیزات خانه هوشمند امروزی داشت.
مرسدس بنز سی‌ال‌ای ۲۵۰ ئی شوتینگ بریک ۲۰۲۳ یک خودرو پلاگین هیبرید بنزینی است که در مجموع توان خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند.
در طبیعت خیلی پیش می‌آید که یک حیوانات ظاهر همدیگر را بیشتر برای ترساندن شکارچیان تقلید کنند، اما در این مورد به نظر نمی‌رسد که خورشید ماهی واقعا دنبال شبیه کردن خود به کوسه باشد چرا که در تصویر ماهی در سطح آب شبیه کوسه شده است و درون آب که محیط زیست اصلی آن است این شباهت دیدنی نیست و فایده‌ای هم ندارد.
پهپاد کمان۲۲ که شباهت زیادی به طراحی پهپاد پردیتور آمریکایی دارد و از نظر ظاهری هم به پهپاد شاهد ۱۲۹ شبیه است، به‌طور جدی علیه گروه‌های شورشی در سوریه مورد آزمایش قرار گرفت.
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
خرگوش کوهی (hyrax) جانور عجیبی است که با وجود شباهت ظاهریش به جوندگان، از جهات مختلف شبیه فیل‌ها، گاو‌ها یا مارمولک‌هاست؛ و البته یک ویژگی هم دارد که شبیه هیچ جانور دیگری نیست!
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه النصر عربستان تصویری را در کنار دختر کوچکش منتشر کرد.
ویدیویی از بستن جاده‌ای برفی توسط دسته‌ای پرنده در آمریکا منتشر شده است که شباهت زیادی به فیلم‌های ژانر ترسناک و آخرالزمانی دارد.
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
«دزد راست‌گو» ساخته مارک ویلیامز، هرچند تا حدودی شباهتی به فیلم «ربوده شده» دارد، حاوی تصویر متفاوتی از لیام نیسون است و بر خلاف گذشته، تصویری بی‌گناه از او که در یک دل دام گرفتار شده را به تصویر نمی‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ