راوی کومار اهل جانسی در شمال ایالت اوتار پرادش هند تنها عضو خانواده‌اش است که به عدم رشد دچار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
کانر مک گرگور بازگشت خود به UFC را تایید و سه رقیب بعدی خود را هم معرفی کرد.
نامادری مسعود گفت: چند روز قبل خواهرم زایمان کرد و من برای مراقبت از او به خانه‌اش رفته بودم، وقتی برگشتم مسعود را ندیدم. قالیچه کوچکی که در اتاق خواب داشتیم هم نبود، وقتی سراغ آن را از همسرم گرفتم مدعی شد قالیچه را مسعود به فقرا داده است. دختر خوانده‌ام نیز چون خارج از تهران کار می‌کند، آن زمان در خانه نبود. پدر ۷۱ ساله مسعود نیز ابراز نگرانی می‌کرد و مدعی بود که از سرنوشت پسرش بی‌اطلاع است.
رشت- فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان خبر داد.
عمر عبدالرحمن، مرد سال سابق آسیا، روز گذشته با چهره‌ای جدید در تمرین تیم فوتبال الوصل حاضر شد.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
مردی که روی برادرش اسیدپاشیده می‌گوید از ارتکاب این جرم پشیمان نیست.
به گزارش رادیو RMC، بردلی بارکولا، وینگر المپیک لیون، از اولویت‌های خرید لوئیس انریکه محسوب می‌شود.
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی چاه کن که قصد لایروبی یک چاه عمیق را در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد داشته به علت سقوط از ارتفاع ۱۲۰ متری جان باخت.
این تپه که بقایای حدود ۶۰ مرد، زن و کودک را شامل می‌شود، گذرگاه‌های متعددی دارد که در گذشته، خورشید در طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین روز‌های سال مستقیم به آن‌ها می‌تابیده است.
بهزاد غلامپور به احتمال فراوان به عنوان مربی دروازه‌بان های استقلال کار خود را از سر خواهد گرفت.
بر اساس گزارش های محلی، یک مرد ۶۰ ساله در جیگوانی منطقه گرانما پس از طغیان رودخانه بایامو در پی بارش های شدید، غرق شد.
دامغان- یک منبع آگاه از قتل مرد ۶۰ ساله دامغانی در خیابان قمربنی هاشم (ع) این شهر خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود، گفت: یک مرد ۶۰ ساله شاهرودی حین انجام عملیات ساختمانی دچار حادثه شد و فوت کرد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک مرد حدودا ۶۰ ساله در میان شعله‌های آتش در خیابان گیلان خبر داد.
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال هستند و ۷۵ درصد مبتلایان مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ