اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مرد با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.
نرخ سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰؛ ۵۰درصد بیشتر از سال ۱۳۹۰ است. چنانکه آمار سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۷۵ سرقت به‌ازای هر ۱۰۰ هزار نفر «حدود ۱/۱ درصد» رسیده است. «اعتماد» با استناد بر اطلاعات مرکز آمار ایران تعداد سارقان دستگیر شده، سرقت‌های ثبت شده و نرخ سرقت‌های ثبت شده به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر را در دهه ۱۳۹۰ بررسی می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد شیطان صفتی که در محله‌های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد، خبر داد.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
حدود سه ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت کیف حاوی طلایش خبر داد و گفت: من طلافروش کیفی هستم، صبح امروز برای خرید طلا به تهران آمدم، بعد از انجام کارم در حال برگشت بودم که در نزدیکی بازار، دو موتورسوار راهم را سد کردند. مردان نقابدار با تهدید چاقو، کیف من را که حاوی یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلا بود، به سرقت بردند.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
مینا گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی‌گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می‌شناسم؛ زنی معتاد و سابقه‌دار به نام ملیحه که پیش از این بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت‌هایش را با همدستی مرد موردعلاقه‌اش از سر گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
ماجرای سرقت‌های مسلحانه خودرو در مشهد از حدود ۷ ماه قبل زمانی آغاز شد که جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «یونس» در فضای اینستاگرام با مرد ۴۰ ساله‌ای آشنا شد که خود را «خلافکار» می‌نامید. ارتباط یونس و محمد خیلی زود صمیمانه شد و آن‌ها برای دیدار حضوری در پارک ملت مشهد قرار گذاشتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ