آموزش‌وپرورش فهرج طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود.
سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برودت و بارش برف در استان، گفت: در روزهای سرد و برفی اصراری بر تعطیلی مدارس نداریم بلکه آموزش باید از طریق مجازی پیگیری شود.
اصفهان- مدارس برخی شهرهای شهرستان کاشان و همچنین تیران و کرون به علت بارندگی و شرایط جوی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن غیر حضوری است.
بارش برف و برودت سرما امروز مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشور‌ها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص ۳۰۰ دارند، اما مدارس تعطیل نمی‌شود، اما در ایران بارش برف و آلودگی با شاخص ۱۵۰ مدارس را تعطیل می‌کند.
عباس شاهسونی درباره برخی اظهارات اخیر مسوولان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تغییر شاخص‌های تعطیلی مدارس ناشی از آلودگی هوا، گفت: بعضی روز‌ها در تهران غلظت ذرات معلق PM ۲.۵ بیش از ۱۰ برابر راهنمای سازمان جهانی بهداشت می‌شود که این یعنی غلظت ذرات معلق به حدی زیاد است که برای سلامتی مردم و بویژه گروه‌های حساس خطرناک است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حتی اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس کمتر باشد.
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهر‌های کشورمان و لزوم تمهید تصمیلات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهر‌ها از جمله در تهران بسیار بالاست.
با توجه به‌شدت سرما، برخی استان‌ها از جمله استان تهران مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خود را تعطیل اعلام کردند. این تعطیلی تا روز یکشنبه در برخی مناطق ادامه دارد. یکی از دلایل این تعطیلی سرمای شدید و افزایش مصرف سیستم گرمایشی است که گاهی امکان‌پذیر نیست.
یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
مدارس برخی استان ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی مدارس استان بعلت بارش برف خبرداد.‌
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
مدارس این شهرها و استان‌ها فردا تعطیل هستند/ تعطیلی برخی مراکز آموزش عالی در پی افزایش آلودگی هوا
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ