مجید محبی سه شنبه شب گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر فردا غیر حضوری خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۹ هزار و ۴۲۱ نفر نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
نام چهار فضانورد ماموریت آرتمیس ۲ امروز دوشنبه، سوم آوریل در ساعت ۱۱ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۸:۳۰ به وقت ایران) اعلام شد.
ناسا ماموریتی برای کشف حقیقت انجام داده است. در مارس ۲۰۰۹، آژانس فضایی کپلر را پرتاب کرد، یک برنامه اکتشاف که برای جستجوی سیارات احتمالی که حیات دارند طراحی شده بود. کپلر تاکنون تقریبا ۴۵۰۰ سیاره را کشف کرده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۹.۵ کیلومتر از خط ۶ مترو حد فاصل ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به همراه ایستگاه شهید دادمان به بهره برداری می‌رسد.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
۱۱ دانش آموز از یکی از مدارس قم، با علائم تنفسی و سوزش گلو و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند .
​​​​​متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کامل فایل فراخوان، تا آخر وقت فردا جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا همه مدارس پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری هستند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در برخی شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن خبرداد.
پردیس- آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری اعلام کرد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا همه مدارس اصفهان باز است.
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا اجتماع دختران فاطمی در مدارس مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران برگزار شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح تجهیز مدارس استان موسوم به طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ۱۱ زمین چمن در قالب این طرح ساخته و دو مورد آن نیز افتتاح شده است.
حادثه تیراندازی در دو مدرسه‌ در برزیل به کشته شدن سه دانش‌آموز و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر منجر شد.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران و به دلیل آلودگی هوا، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در شهرستان بندرعباس تعطیل و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در سایر مقاطع نیز ممنوع است.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
معاون فنی و عمران منطقه ۱۱ از اجرای ۲۲۰ تن آسفالت در مدارس نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ