بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
گردان های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که مقاومت با وجود محاصره همه جانبه، اقدام به ساخت سلاح کرده و برای دفاع از ملت و مقدسات خود از همه چی گذشته است.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
یکی از حساس‌ترین نبردهای این هفته از لیگ در اراک برگزار می‌شود و استقلال مهمان آلومینیوم است.
هافبک دفاعی تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی و زمینی، بازیکن برتر زمین بود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شمار تلفات نیروهای ارتش اوکراین در نیردهای شبانه روز گذشته افزایش یافته است.
انقلاب اسلامی به نبردهای نیابتی اکتفا نکرده و مستقیماً با شیطان بزرگ وارد تقابل شده و به جهان ثابت کرده است که می‌توان بینی آمریکا را به خاک مالید.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ پهپاد ارتش اوکراین را ساقط کرده است.
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال شاهد نبرد های انتقامی خواهد بود البته به جز یک بازی که در آن هراز آمل به دنبال تکرار پیروزی دور رفت است.
مدافع ون پارس از عملکرد تیمشان مقابل پرسپولیس دفاع می کند و می گوید از قبل روی این دیدار تمرکز کرده بودند.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات ارتش اوکراین در نبرد با این کشور خبر داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با موفقیت در نبردهای نفر به نفر بازیکنان خود و دقت بالای پاس کاری توانست سه امتیاز شیرین را برای بازگشت به صدر کسب کند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین در جریان نبردهای شبانه روز گذشته نابود شد.
با حذف تیم ملی فوتبال انگلیس چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات نیروهای اوکراینی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آموزش‌های ارتش همواره با نگاه به آینده و متناسب با شرایط نبردهای آینده ارائه می‌شود.
تیم آمریکا يك شب مانده به پايان مسابقات، به عنوان قهرمانی تیمی کشتی آزاد قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آخرین آمار تلفات نبردهای مرزی با ارمنستان را اعلام کرد.
فرماندار اوکراینی لوهانسک در گفتگو با الجزیره ادعاهایی را درباره تحولات نظامی اخیر در مناطق شرقی و جنوبی این کشور مطرح کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خود لازم می‌داند تا با توسعه‌ی چهار مولفه فناوریِ سخت افزار، نرم افزار، مغز افزار و سازمان افزار، تصمیم سازِ نبردهای احتمالی آینده باشد.
نبردهای فیزیکی موفق پرسپولیس به سایر امارهای تکراری سه امتیازی این تیم با مربیگری یحیی گل محمدی اضافه شد.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
حضور چند بازیکن ویژه در یکی از نبردهای کلاسیک فصل فوتبال ایران این مسابقه را دیدنی‌تر هم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ