هافبک دفاعی تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی و زمینی، بازیکن برتر زمین بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد خوب روزبه چشمی در خط دفاعی سبب شده تا جواد نکونام مقابل سپاهان هم تصمیم به استفاده ازاو در عقب زمین بگیرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
روزبه چشمی در بازی دوستانه امروز استقلال مقابل پیکان به عنوان کاپیتان آبی ها در زمین حضور یافت.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
درمان علائم چشمی قرار گرفتن در معرض آلاینده هوا بدون وجود عفونت یا آلرژی، صرفاً خنک کردن چشم‌ها با شستشوی ملایم با آب تمیز و سپس استفاده از کمپرس خنک است. قطره‌های چشمی روان کننده و استفاده از عینک آفتابی نیز گزینه‌های مفیدی هستند. تا زمان بهبودی کامل چشم باید از استفاده از لنز‌های تماسی و آرایش چشم خودداری شود.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
روزبه چشمی و آرش قادری بازیکنان استقلال و تراکتور در نیمه دوم مسابقه دو تیم از زمین اخراج شدند.
استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد، که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.
کاسپر نیسلن با وجود شکست 0-2 بروژ برابر بنفیکا ناامید نیست و با اشاره به پیروزی 0-4 چند ماه پیش در زمین پورتو گفت که برابر بنفیکا هم چشم به پیروزی دارند.
محققان دانشگاه تهران در زمینه تشخیص خودکار بیماری‌های چشمی موفق به طراحی الگوریتمی نوین در بیماران مبتلا به دژنراسیون وابسته به سن ماکولا شدند.
ده‌ها هزار نفر حساب‌های مربوط به زمین تخت‌گرایی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در سال‌های اخیر، ظاهرا اقبال به این ایده زیاد شده است. اما اگر تعصبات را کنار بگذاریم و بخواهیم از چشم کسانی که مایل به این باورند، به جهان نگاه کنیم، اصلا چنین چیزی می‌تواند واقعیت داشته باشد؟
نخستین کاوشگر ماه کره جنوبی تصاویری خارق العاده از ماه و زمین ارسال کرده است.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
بهزاد غلامپور در ثانیه های پایانی دیدار با سپاهان و به دور از چشم دوربین های تلویزیونی، از کنار زمین اخراج شد.
روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان تراکتور هفته گذشته و در زمین حرف‌های خوبی به زبان نیاوردند و باید به تیم رقیب احترام بگذارند.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
داده‌های ماموریت «سوات» به تصمیم گیری بهتر در باره زندگی روزمره کمک خواهد کرد. تغییرات آب و هوایی همچنین چرخه آبی زمین را شتاب بخشیده است که به الگو‌های بی ثابت‌تر بارشی منجر شده است.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
گلزن تعویضی تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ولز انتخاب شد.
آلودگی‌های محیطی می‌توانند از طریق تداخلات انسانی یا پدیده‌های طبیعی اتفاق بیفتند. آلودگی‌های محیطی در هوا، مهم‌ترین عامل خطر در بروز بیماری‌های تنفسی، ریوی، آسم، پوستی، چشمی و سرطان بوده و به مرور زمان می‌توانند باعث آلزایمر و پارکینسون شوند.
شرکتی اسکاتلندی یک طیف سنج خارق العاده ابداع کرده که خارج ایستگاه فضایی بین المللی داده هایی را جمع آوری می کند که چشم انداز گرمایش و سرمایش زمین را گسترش می دهد.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ