حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز ۱۸ اسفند پارسال سوالات آزمون فوق‌العاده وکالت مرکز وکلا در یک کانال تلگرامی منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶ خودروی لوکس که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مقامات قضایی آمریکا می‌گویند آقای لاج از سمت خود، به عنوان مدیر برنامه هدایای تشریحی در دانشکده پزشکی هاروارد، برای تکه تکه کردن اجسادی که به منظور تحقیقات پزشکی به این دانشگاه اهدا شده بودند استفاده می‌کرده است.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
اشرف صبحی، وزیر ورزش و جوانان مصر می‌گوید آنچه در فروش باشگاه الاهلی شایعه شده صحت ندارد.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق جزئی در یک دفتر فروش موبایل در محدوده خیابان جمهوری اسلامی خبر داد.
ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!
دبیرخانه اجرایی مولدسازی وزارت آموزش و پرورش از ارائه ۵۲۰ دارایی آموزش و پرورش برای مولدسازی خبر داد و اعلام کرد: فروش مدارس خیرین سوء تفاهم است.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
عزیزی مدیرکل مبارزه با فرارهای مالیاتی گفت: مطبی از کارت‌خوان یک شغل معاف از مالیات مثل محصولات کشاورزی استفاده می‌کرده که در حال تکمیل اطلاعات هستیم تا به مرجع قضایی ارسال شود.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!
فروشنده‌ای که در سنندج به رییسی آجیل و شکلات تعارف کرد، از مردم عذرخواهی کرد.
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
مرد ۵۱ ساله‌ گفت: آن‌ها کودک را «ستایش» صدا می‌زدند. من هم برای آن که «سندی» داشته باشم، یک قولنامه دستی نوشتم و او را به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خریدم که آن‌ها هم زیر قولنامه را امضا کردند. مرد میان‌سال در حالی که دست نوشته مذکور را روی میز قاضی «صفائیان» می‌گذاشت، ادامه داد: من با نظر همسرم نام آن دختر را «مهلا» گذاشتم و از آن روز به بعد فرزند خوانده ام را به نام «مهلا» صدا می‌زدیم.
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روسیه، در برجام و در جنگ اوکراین، ما را دچار خسران کرده است. هم برجام و هم ماجرای پهپاد‌ها در عین حال که مسئولان ایرانی بار‌ها فروش آن‌ها به روسیه را تکذیب کرده‌اند، اکنون به دردسر‌های بزرگی برای ما تبدیل شده‌اند. این نشان می‌دهد سیاست خارجی ما از موازنه دقیقی برخوردار نیست.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: ماجرای فروش کیلویی گوشی های موبایل متروکه، به هیچ عنوان صحت ندارد و فروش آنها بر اساس ارزش واقعی بوده است.
بررسی‌های نشان داد که متهم مذکور با راه اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند. به همین دلیل نیرو‌های تجسس پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و از طریق تلفن یکی از بانوان پلیس وارد صفحه اینستاگرامی «عدنان» شدند و با او ارتباط برقرار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ