سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌ای از برگزاری مرحله رفت لیگ برتر مردان در سه شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهزاد سلامی به همراه دو بازیکن فیکس، بازی الشارجه را از دست خواهند داد.
سرزدن در فوتبال همیشه مورد تجزیه و تحلیل علم پزشکی قرار گرفته و سلامتی بازیکنان سرزن تحلیل شده است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که بهزاد سلامی و مهدی هاشم‌نژاد به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند.
مهدی قایدی به شکل عجیبی برای همتیمی‌اش آرزوی سلامتی کرد.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
معاون رئیس جمهور ترکیه می‌گوید وضعیت اردوغان بسیار خوب است.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
در دومین روز از اردوی تیم ملی موسی سلامت جانباز طرفدار پرسپولیس که معمولا در دیدارهای این تیم حضوری فعال دارد، در کنار بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
تیم رویایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان معرفی شدند که آیتک سلامت از تیم سریک گنبد عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از برخورد وحشتناک با بازیکن ذوب آهن مشکل خاصی ندارد و خطر جدی سلامت او را تهدید نمی‌کند.
بازیکن خارجی استقلال که به قول برخی پیشکسوتان آبی تنها برای سلامتی خودش در استقلال تمرین می‌کند، باز هم در استقلال باقی ماند و از لیست تیم خارج نشد!
سرمربی تیم والیبال شهداب ابراز امیدواری کرد که بازیکنان بدون مصدومیت ادامه دهند.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به عدم تعویق دیدار با ملوان به انتقاد از شرایط موجود پرداخت.
پله، اسطوره فوتبال برزیل که این روزها نگرانی‌های زیادی بابت سلامتش وجود دارد، پیش از بازی امشب برزیل در پیامی خطاب به سلسائو گفت از بیمارستان بازی‌شان را تماشا کرده و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کند.
سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.
علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال می گوید که به دلیل وضعیت سلامتی خود، نیازمند پیوند کلیه است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، نسبت به انتقادها از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.
سرمربی تیم والیبال آمل با بیان این‌که با استانداردسازی سالن‌ها سلامت بازیکنان به شکل بهتری پوشش داده می‌شود، گفت: در رده باشگاهی بازیکنان از سلامت بهتری برخوردار خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ