مارتا، ستاره بزرگ فوتبال زنان برزیل، بعد از حذف این تیم از جام جهانی زنان 2023 با ناراحتی شدید و چشم‌های اشک‌بار با فوتبالی ملی خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورددار گلزنی پرسپولیس به تراکتور، میهمان امشب تمرین سرخپوشان بود.
رکورددار دوی 100 متر زیر 20 سال جهان به‌طور موقت محروم شد.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
باشگاه پیکان قرارداد مهاجم با تجربه خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
فوتبالیست های ایرانی هر چقدر هم که زرنگ باشند، حریف رکورددار دستمزد در نقل و انتقالات فوتبال ایران نمی شوند. رکوردداری که امروز مهدی تاج از او رونمایی کرد؛ جناب دلال!
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
ارسلان مطهری با انگیزه فراوان برای حضور در دربی پایتخت آماده می‌شود؛ او امید دارد رکورددار گلزنی استقلال در تاریخ این مسابقه شود.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
ام باپه در جریان برتری 4-2 پاری سن ژرمن مقابل نانت، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و رکورددار گلزنی در تاریخ پاری سن ژرمن شد. او در 247 بازی برای پاریسی ها موفق به ثبت 201 گل شده است. ام باپه در شرایطی از رکورد ادینسون کاوانی عبور کرد که فقط 24 سال دارد.
هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
لیونل مسی با گلزنی مقابل کرواسی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام جهانی تبدیل شد.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
رکوردهای مسی در جام‌جهانی با گلزنی به عربستان
جنی هرموسو، رکورددار گلزنی تیم ملی اسپانیا، می گوید که هم تیمی هایش بدترین لحظات خود را سپری می کنند. می کنند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، با گلزنی در بازی شب گذشته برابر لیون توانست از یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو عبور کند.
گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنال، در نیمه اول دیدار مقابل استون ویلا موفق به گلزنی شد.
محمد صلاح، گلزن باتجربه لیورپول می تواند امشب به بهترین گلزن لیگ برتری این باشگاه برابر منچستریونایتد تبدیل شود.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.
آلن شیرر، رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.
10 بازیکن کنونی تیم استقلال سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و با انگیزه زیادی خود را برای مسابقه حساس هفته نخست آماده می‌کنند.
محمد صلاح با گلزنی در دیدار امروز لیورپول مقابل فولام به جمع رکوردداران بیشترین گل زده در اولین روز لیگ برتر انگلیس رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ