انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
براساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فردا به مدت هفت روز ثبت‌نام اولیه انتخابات آغاز می‌شود.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
در پی نشست تعیین سمت اعضای هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران که با حضور غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور برگزار شد،حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق انتخاب شد.
فردا یکشنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۳ (هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲) دور دوم رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با حضور «رجب طیب اردوغان» نامزد ائتلاف جمهور و «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت موسوم به میز ششگانه برگزار می‌شود.
تحلیلگران معتقدند که به‌رغم حمایت اوغان از اردوغان، رسیدن همه آرای او به اردوغان قطعی نیست و ممکن است عده‌ای از رای‌دهندگان به او در انتخابات هفته آینده به قلیچدار اوغلو رای بدهند یا اساسا از رای دادن در دور دوم منصرف شوند.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
هشتمین دوره رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.
جلسه مهم هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
انتخابات شوراهای شهر عمان در خارج از کشور برای سومین دوره از طریق تلفن های هوشمند و اپلیکیشن «رای می دهم» شروع شد. رای گیری تا ساعت هفت عصر امروز ادامه دارد.
شکرالله عطارزاده زاده گناوه و نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی امروز بر اثر سکته مغزی درگذشت.
جلسه امروز پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور هم راه به جایی نبرد.
روابط دو سوی اقیانوس اطلس در دو دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجریه کرده و در شرایط واگرایی و افزایش تنش ها، افکار عمومی و سیاستمداران اروپایی  مسیری کاملاً یک طرفه را در پیش گرفته اند.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
درآستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان‌ماه،در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.
وی تأکید کرد: در پرانتز باز دوره جدید مشارکت مخاطب بالاتر است؛ آنها می توانند در هفته رأی بدهند و در طول هفته مشخص کنند که نظرات کدام کارشناس ما را بیشتر پذیرفته اند و کارشناسان به کدام پیشنهادی که مخاطب داده اهمیت بیشتری بدهند و انتخاب کنند که حرف ویژه آن هفته یا چهره ویژه آن هفته یا نفر ویژه آن هفته چه کسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ