درآستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان‌ماه،در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
اسرائیل از درون خود با شکاف‌ها و معضلات متعددی روبروست که مهمترین آنها ضعف شدید در نیروی انسانی است، امری که به اذعان رسانه‌ها و مقامات صهیونیست آنها را در معرض خطر فروپاشی قرار داده است.
خبرنگار روزنامه صهیونیستی می‌گوید تا زمانی که جنبش جهاد اسلامی می‌تواند صدها راکت و موشک را به سمت اسرائیل شلیک کند، ادعای نخست‌وزیر این رژیم درباره ایجاد بازدارندگی در غزه، دروغ است.
کاربران عرب‌زبان در فضای مجازی بر نزدیک بودن نابودی رژیم‌صهیونیستی در سایه تداوم مسیر مقاومت و همچنین گسترش فساد درونی در تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کردند.
نماینده کلیمیان مجلس با بیان اینکه سرزمین‌های اشغالی به سمت دیکتاتوری نتانیاهو در حرکت است، گفت: اختلاف‌های درونی، موجب تزلزل رژیم صهیونیستی و نزدیک‌تر شدن پیروزی مردم فلسطین خواهد شد.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
الهام علی‌اف در شرایطی که رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی متعدد همراه است، مسافر پرواز در حال سقوط تل‌آویو به ناکجا آباد شده است و ساده لوحانه خواستار پایان صبر تهران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می یابد.
کاربران عرب زبان در توئیتر در خصوص موضوعات مهم فلسطین از جمله روز زمین و نابودی رژیم صهیونیستی از درون پست‌هایی را منتشر کردند.
رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به فروپاشی این رژیم در سایه تشدید اختلافات داخلی هشدار داد.
یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، گفت: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست!
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
مدیر دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق، شایعه عادی سازی روابط بغداد با تل آویو را دروغ آشکاری توصیف کرد که شایسته پاسخ نیست.
اسرای زن فلسطینی در زندان دامون در اراضی اشغالی با انتشار پیام مهمی خواستار افزایش تلاش ها برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری برخی کشورها است.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: رژیم صهیونیستی با تداوم بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ