بر اساس تازه‌ترین گزارش دبیرخانه اوپک، ایران در ماه مارس (اسفند- فروردین) ۲۸ هزار بشکه بیشتر از فوریه ۲۰۲۴ (بهمن - اسفند) نفت تولید کرده است و پیشتاز تولید نفت در میان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
دبیرکل جمعیت هال احمر گفت: ایران در رسیدگی بشردوستانه به پناهجویان افغانستانی و رعایت حقوق آنها پیشتاز است.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشتاز تهران رفت.
با نگاهی بسیار مختصر به تاریخ شکل‌گیری طبقه کارگر در ایران و روند تاریخی آن متوجه این امر می‌شویم با همه تلاش‌های احزاب چپ در ایران و حتی حکومت‌ها، هیچ‌گاه این طبقه یک مشی انقلابی را در پیش نگرفت یا حداقل می‌توان گفت هیچ‌گاه این طبقه پیشتاز یک حرکت انقلابی نشد. این درحالی است که دستجات و نوشته‌های احزاب چپ نشان می‌دهد تمام تلاش آن‌ها به انقلابی کردن این طبقه و همچنین پیش‌تازی آن‌ها در تحولات سیاسی اجتماعی بوده است.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سمنان در دولت سیزدهم پیشتاز اشتغال‌زایی در بین استان‌های کشور بوده است.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۵ کشور جهان در تدوین و تصویب استانداردهای بین‌المللی فناوری نانو پیشتازی می‌کنند که ایران یکی از این کشورها است.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
مراسم تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تراز (تشخیص و تشویق از فعالان اقتصادی قانونمند و خوش‌حساب) برگزار شد.
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
جوان ترین داوران شاغل در لیگ برتر پیشتاز قضاوت در مسابقات فوتبال ایران هستند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص ورود تکنولوژی وی ای آر ارائه کرد.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در حالی برای دومین بار به عنوان قهرمانی جهان رسید که ایران در این رشته نوپا در دنیا پیشتاز است.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
مدیران "بانک ایران زمین" معتقدند که این بانک به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال می‌تواند سرویس‌های مدرن بانکداری و خدمات دیجیتال را در جهت جذب مشتریان با تجربه متفاوت معرفی کند.
سومین مرحله از تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان با قهرمانی رکابزن تیم بلژیکی در کلیبر پایان یافت.
دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از هم‌افزایی و الزامات کمک رسانی به زایرین اربعین حسینی (ع) توسط شهرداری های کشور خبر داد.
«منک» تازه‌ترین اثر دیوید فینچر با ده نامزدی پیشتاز است و در مقابل «خورشید» نماینده ایران در بخش اسکار غیرانگلیسی زبان نتوانست به جمع نامزدهای این جایزه راه یابد و مطابق با پیش‌بینی‌ها حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ