پاستا غذایی خوشمزه اما پرکالری است که می‌توانید آن را با روشی آسان و مواد در دسترس به صورت رژیمی و سالم تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
آنتی تیکی‌تاکا یا پیروزی با پاسهای بلند، چیزی که تراکتور پیش‌بینی‌اش نکرده بود
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
پاستا آلفردو یکی از غذا‌های خوشمزه و مشهور ایتالیایی است که با سس مخصوص تهیه می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت فوت و فن‌های خاصی دارد.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران تا کنون چهار قضاوت در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر پاسای فیلیپین انجام داده است.
سس آلفردو یک سس خوشمزهٔ ایتالیایی و مناسب برای انواع پاستا می‌باشد. این سس را بیشتر با پاستای فتوچینی درست می‌کنند و در کنار آن میگو و یا فیله مرغ کبابی نیز می‌گذارند. ولی این سس به تنهایی نیز غذای مناسبی برای گیاه خواران می‌باشد.
پیکاتای مرغ یک دستور غذای خوشمزه ایتالیایی است. این سینه مرغ است که در سس با لیمو، کیپر، آب گوشت و کره پخته شده است. به طور کلی، این غذای ایتالیایی با سالاد، انواع ساده پاستا یا سبزیجات اصلی همراه است. حالا اگر می‌خواهید طرز تهیه آن را را یاد بگیرید، به خواندن مقاله زیر ادامه دهید.
اگر زمان اندکی برای پخت غذا دارید و همین طور مواد غذایی زیادی نیز در خانه برای درست کردن غذا ندارید اینجا بهترین جا برای شماست چرا که نحوه پخت یک پاستای سریع و لذیذ را خواهیم گفت.
پاستا همه خوردنی‌هایی را که بچه‌ها دوست دارند یکجا دارد؛ از گوشت، قارچ، ذرت و پنیر گرفته تا خامه و نخودفرنگی.
این اولین باری است که یک نماینده شهر قزوین دست روی پا خود به لیگ برتر صعود می‌کند.
جالب است بدانید که پشه‌ها چشمانی قوی دارند و از این ویژگی خود برای هدف قرار دادن قربانیان استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد پوشیدن رنگ‌های تیره (سبز، سیاه و قرمز) تشخیص شما را برای دشمن (!) آسان‌تر می‌کند، پس بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تری مانند پاستلی، بژ یا حتی سفید را انتخاب کنید.
قبل از خوردن یک خوراکی شکلاتی چیزی بخورید که در ابتدا انرژی و مواد مغذی به شما بدهد. در حالی که شکلات جامد کم کاکائو می‌تواند سرشار از قند و چربی باشد شکلات تلخ که حاوی بیش از ۷۰ درصد مواد جامد کاکائو است منبع پلی فنول می‌باشد. پلی فنول‌ها مواد شیمیایی زیست فعالی هستند که می‌توانند مزایای تغذیه‌ای واقعی داشته باشند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
پاستا پستو بدون مرغ یکی از پاستا‌های بسیار خوشمزه و ساده است.
پیشنهاد یک فیزیکدان ایتالیایی برنده جایزه نوبل درباره شیوه پخت ماکارونی بسیاری را عصبانی کرده. او این ایده را با هدف کاهش هزینه پخت ماکارونی مطرح کرده است.
مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
پاستا با سوسیس دودی یکی از انواع طبخ پاستاست که همراه با سس گوجه ایتالیایی بسیار خوشمزه سرو می‌شود و طعم متفاوتی دارد.
وسفی مسیاح، سرآشپز رستوران سنتی ساباتینو در رم می گوید: «اگر آب به دمای جوش ۱۰۰ درجه رسید، می توانید شعله را خاموش کنید و ماکارونی به پختن ادامه می دهد، اما واقعا بد پخته می شود.» مسیاح سرآشپزی است که پاستاهایش خصوصا «کاربوناراهایش» در رم و جهان مشهور هستند.
سالاد پاستا با سبزیجات یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب پاستا با حبوبات و سبزیجات تهیه شده است و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ