مبتلایان می‌توانند با تجویز پزشک معالج از دارو‌های ضدحساسیت مناسب نظیر آنتی‌هیستامین و یا دارو‌های ضد احتقان بینی و یا اسپری ضد آسم استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
تهمت و افتراء و اتهام که باب شود، دیگر هیچ‌کس مصونیت نخواهد داشت. آن‌ها که چنین راه‌هایی را می‌گشایند و هموار می‌کنند، فقط به طرف مقابل خود آسیب نمی‌رسانند. مهار شتر اتهام که رها شد، در برابر هر خانه‌ای زانو خواهد زد. جوامع از همین طریق دچار سقوط کامل اخلاقی می‌شوند.
پنج بازیکن رده‌های سنی فولاد در بازی تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن محک خوردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
یکی از انواع خستگی، خستگی هورمونی است. همانطور که هورمون‌ها نقش مهمی در سطح انرژی بدن بازی می‌کنند. در زنان، زمانی که هورمون‌های استروژن و تستوسترون پس از تخمک‌گذاری، حدود روز‌های ۱۲ تا ۱۴ سیکل قاعدگی، کاهش می‌یابند، احساس خستگی بیشتری می‌کنند. سطح هورمون آرام بخش پروژسترون نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود احساس بی حالی بیشتری داشته باشید.
ترش کردن معده از بیماری‌های گوارشی است که دارای احساس سوزش سردل و عوارض جدی است.
در این مقاله قصد داریم شما را با مدیریت خشم، راه‌های کنترل آن و در نهایت رسیدن به بالندگی آشنا کنیم.
تقریبا همه ما در مقاطعی لب‌های خشک و ترک‌خورده داشته‌ایم. پوست لب به خاطر نازکی حساس است و از آنجا که غدد عرقی ندارد تا به رطوبت‌رسانی آن کمک کند و با توجه به اینکه در معرض عوامل محیطی زیادی هم قرار دارد، آسیب‌پذیر است.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
با گسترش شبکه‌های اجتماعی روش‌های کسب درآمد با شیوه نادرست هم متناسب با آن افزایش پیدا کرد که می‌توان به قمار و شرطبندی به عنوان یکی از راه‌ها اشاره کرد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته روش‌های مقابله با این موضوع مورد توجه قرار گرفته تا مدیران این سایت‌ها نتوانند به راحتی مردم را با وعده درآمد‌های چشمگیر فریب دهند.
تلخی یکی از طعم‌های ضروری در پالت طعم ما است و بسیاری از غذا‌های تلخ به ویژه سالم هستند. با این حال، ممکن است غذایی داشته باشید که تصادفاً تلخی زیادی به آن اضافه کرده‌اید. نگران نباشید! ترفند‌ها و استراتژی‌های زیادی برای پوشاندن یا مقابله با طعم‌های تلخ وجود دارد و به شما کمک می‌کند از هر وعده غذایی که در پیش دارید لذت ببرید.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
هر سال پاییز و زمستان یکی از مهم‌ترین مشکلات در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ، بحث آلودگی هوا است. یکی از راه‌ها برای کمتر کردن آلودگی هوا در خانه، استفاده از گیاهانی است که به پاکسازی هوای داخل خانه کمک می‌کنند.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
سکته مغزی می‌تواند زندگی افراد را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل کاهش خطر بروز این عارضه در افراد بسیار ضروری است و یکی از راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت ویروسی، تزریق واکسن‌های موجود برای مقابله با این بیماری‌ها از جمله واکسن آنفلوآنزاست.
یکی از اصلی‌ترین عوامل حساسیت پاییزی گیاهانی هستند که در این فصل مقدار زیادی گرده تولید می‌کنند. کپک نیز عامل مهم دیگری است، زیرا در فصل پاییز برگ‌های درختان کپک می‌زنند. هنگامی که برگ‌ها را جمع می‌کنید یا از روی آن‌ها می‌پرید و حتی با وزش باد، هاگ کپک‌ها در هوا پخش می‌شود و علائم حساسیت را ایجاد می‌کند.
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.
دست و پنجه نرم کردن مردم و مسئولان برای بی اثر کردن تحرم‌ها به دغدغه هر روزه همه مردمان این سرزمین تبدیل شده و همگی سعی دارند تا با تغییر رفتار و اتخاذ تمهیداتی در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی پیروز شده و طرف مقابل را مغلوب و پشیمان کنند. در این بین، اقدامات و بیانات همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی کشور و در همه رده‌های قوای سه گانه از اهمیت دوچندان برخوردار است، زیرا این سخنان می‌تواند مرهمی بر درد باشد یا نمکی بر زخم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ