یکی از نکاتی که در حوزه حکمرانی اقتصادی به طور خاص مسوولان این حوزه باید مد نظر داشته باشند این است که نباید چندان صحبت کنند. حتی در عرصه بین المللی مشهور است که گفته می‌شود روسای بانک‌های مرکزی تا جای ممکن باید سکوت کنند و از انجام مصاحبه و یا موضع گیری‌های علنی خودداری نمایند. این در حالی است که این مساله در اقتصاد ایران تقریبا ماهیتی معکوس دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با اشاره به حادثه ریزش آوار در جنوب تهران، گفت: تعداد کشته‌ها در این حادثه به ۳ نفر رسید.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
شواهدی نشان می‌دهد که سرطان روده بزرگ ارثی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، از هر ۳ نفری که به سرطان روده بزرگ مبتلا می‌شوند، یک نفر دارای سابقه خانوادگی است. اگر سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ یا پولیپ آدنوماتوز دارید، با پزشک خود در مورد نیاز احتمالی برای شروع غربالگری قبل از ۵۰ سالگی صحبت کنید.
مطالعات نشان می‌دهد کودکانی که دچار ناتوانی‌های خاصی در یادگیری مثل اختلال کم‌توجهی ـ بیش‌فعالی هستند بهتر است از وجود اسید‌های چرب امگا ۳ کافی در رژیم غذایی خود مطمئن شوند.
جنگ سه هزار روزه یمن نشان داد که اراده محکم و توکل به خدا بسیار تعیین کننده است و پیروزی تنها با اتکا به پول و سلاح همانگونه که دشمنان به آن معتقد بودند، به دست نمی آید.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
مهدی قایدی ستاره استقلال برابر تراکتور بود.
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. استفاده بیش از حد از ماهیچه‌های چشم، زمانی که روی صفحه تمرکز کرده ایم، باعث سردرد می شود.
انتظار کشیدن برای پیدا کردن زمان مناسب برای وارد شدن به یک رابطه، اگرچه چالش برانگیز است، اما می‌تواند ما را به سمت یک شراکت بر اساس عشق واقعی و علایق مشترک سوق دهد، نه تنهایی یا ترس از مجرد بودن.
یک رابطه سالم با تلاش هر دو طرف برای حفظ فردیت خود و در عین حال حمایت از یکدیگر در رابطه مشخص می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که حفظ تعادل سالم بین نزدیکی و خودمختاری در روابط عاشقانه برای هماهنگی رابطه مهم است.
ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۳-۰ آینتراخت فرانکفورت را شکست داد.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
دزفول- به منظور ارزیابی دزفول برای دریافت نشان شهر جهانی کپو، سه ارزیاب بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی وارد دزفول شدند.
دزفول- به منظور ارزیابی دزفول برای دریافت نشان شهر جهانی کپو، سه ارزیاب بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی وارد دزفول شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به ۳ فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اهدا شد.
بررسی ها در یک ماه گذشته نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه پیروزی محله پرستار حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.
مطالعه‌ای نشان داده سطوح بالای فولات (چهار برابر بیشتر از حد طبیعی) در دوران بارداری می‌تواند خطر ابتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) را در نوزادان تازه متولد شده سه برابر کند.
تلاش‌های تحقیقاتی نشان داد که بیماران مبتلا به آبله میمون با خطر ۲ تا ۳ درصدی تشنج، تورم مغزی جدی (آنسفالیت) و یا سردرگمی ذهنی مواجه هستند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام واگنر با نتیجه 3-2 برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ