بانک صادرات ایران با پرداخت 106 هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در سال گذشته، حمایت از تشکیل خانواده و زوج‌های جوان را ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای تداوم خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات چهارشنبه و پنج‌شنبه پایان هفته جاری اعلام شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بانک صادرات ایران به منظور مساعدت با مدیونین مطالبات غیر جاری نزدیک به 541 میلیارد ریال وجه التزام بدهکاران را بخشید.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از رشد ٧٣ درصدی پرداخت وام‌های «قرض‌الحسنه و حمایتی» این بانک به ارزش بیش از ٣٣ هزار میلیارد تومان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز ٣٥١ هزار نفر از مردم در سال ١٤٠١  خبر داد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
‌همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش رونمایی شد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
همزمان با دهه فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران عالی، کارکنان ایثارگر و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاست‌های دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت در نیمه اول سال ١٤٠١ بیش از ٥٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از افزایش وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران در نیمه اول سال ١٤٠١ با افزایش بیش از ٦٢ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از ١٠٣ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
​تسهیلات بدون ضامن بانک صادرات ایران تا نیمه مهرماه سال جاری از ١٥٥ هزار فقره فراتر رفت.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
​فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران به منظور تسهیل ارائه خدمات فروش ارز به زائران اربعین در روزهای تعطیل اعلام شد.
تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط یکی از مهم‌ترین نوع تسهیلات بانکی است که به دلیل اهمیت آن دولت تکالیفی را برای بانک‌ها مشخص کرده و بانک صادرات ایران موفق شده سهم ١٢ درصدی از کل تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های کوچک و متوسط را به خود اختصاص دهد.
شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوپا بودن نیاز به حمایت مالی شدیدی دارند. بانک صادرات در همین راستا سابقه‌ای موثر داشته به نحوی که سهم این بانک از ١٤ درصد در نظام بانکی فراتر رفته است.
وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
​​‌بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت پرداخت وام به متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را تسریع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ