متخصصان تأکید دارند غیر از افرادی که عنبیه آن‌ها به‌طور کامل ایجاد نشده و عمل تغییر رنگ چشم برایشان جنبه درمانی دارد، به هیچ وجه این عمل برای سایرین توصیه نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با اشاره به تاثیر تغییرات اقلیمی و افزایش گاز‌های گلخانه‌ای بر تغییر رنگ اقیانوس‌ها اظهار کرد: بر اثر تغییر رنگ اقیانوس‌ها زنجیره غذایی در اکوسیستم‌های اقیانوسی تحت تاثیر قرار گرفته و بخش عمده‌ای از منابع غذایی در دسترس بشر از بین رفته است.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی سرخ‌ها بود که در همان بازی اول فرصت رفتن به میدان را پیدا کرد.
تیم شادکام نماینده مشهد در لیگ دسته سوم، از روز اول حضورش در این لیگ پر از اخبار و حواشی عجیب بوده است.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کاهو، گردو و آبغوره از جمله مواد غذایی پرمصرف هستند که بسته به شرایط نگهداری ممکن است رنگ آن‌ها تغییر کند.
تحقیقی تازه نشان می‌دهد که تغییرات اقلیمی در دو دهه اخیر اکوسیستم‌های دریایی را تحت تأثیر قرار داده و رنگ اقیانوس‌ها را عوض کرده است.
قهوه حاوی پلی فنول‌های اسیدی به نام تانن است که قابلیت ایجاد لک و تغییر رنگ دندان را دارد. همچنین ماهیت قهوه بسیار اسیدی است، برای سلامت دهان و دندان ضرر دارد و منجر به پوسیدگی دندان می‌شوند.
مقامات شهر ونیز ایتالیا، تحقیقات خود درباره دلیل تغییر رنگ آب کانال مشهور این شهر به سبز فسفری را آغاز کرده‌اند.
محققان یک جوهر واکنش دهنده به نور جدید ابداع کرده اند که رنگ آن برحسب نیاز تغییر می کند.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
دسته‌ای از سخت پوستان به نام لایس چوبی (شپشی که در چوب زندگی می‌کند) نوعی ایزوپود (خرخاکی) هستند که دارای اسکلت بیرونی سخت و زره‌دار و هفت جفت پا هستند. این ویروس به دلیل نحوه رشدی که در داخل بدن حیوان دارد آن‌ها را آبی رنگ می‌کند.
میلاد کامکار محقق ایرانی با کمک همتایان خود نخستین پارچه هوشمند با قابلیت تغییر شکل و رنگ را در واکنش به دو محرک گرما و برق ابداع کرد.
کفش‌های کتانی نایکی اس بی با چرم ترموکرومیک تزئین شده‌اند که با دما‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد.
قعرنشین لیگ عربستان نخستین پیروزی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به دست آورد.
میوه‌ها را داخل ترکیب آب و آبلیمو بریزید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد. این کار مانع تغییر رنگ میوه‌ها به قهوه‌ای می‌شود.
سرخپوشان پرسپولیس در دیدار هفته هفدهم خود برابر فولاد برای نخستین بار در فصل جاری از پیراهن دوم خود استفاده خواهند کرد.
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
شرکت بی ام و از نمونه اولیه خودرویی رونمایی کرده که مانند انسان حرف می زند و با توجه به حالت روحی راننده رنگ آن تغییر می کند. همچنین روی داشبورد خودرو هیچ نمایشگری وجود ندارد.
رنگ گرگ‌هایی که زیستگاه آنها در سراسر آمریکای شمالی و اوراسیا پراکنده شده است، همیشه خاکستری نیستند و تغییر می‌کند.
یک دندانپزشک گفت: مصرف قهوه، چای، دخانیات، افزایش سن، از دست رفتن بافت عصبی دندان از جمله دلایل تغییر رنگ دندان است که باید توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار گیرد.
در برخی از عمل‌های جراحی مانند بلفاروپلاستی که بیماران برای برداشتن پف پشت پلک مراجعه می‌کنند، در صورتی که بیمار قبل از جراحی، بطور کامل معاینه شود و خود عمل هم با تکنیک صحیح صورت پذیرد، توصیه به انجام آن می‌شود، اما در سال‌های اخیر موجی از تقاضا برای این عمل جراحی ایجاد شده است و حتی مشاهده کرده‌ایم که این عمل حتی در برخی مکان‌های نامتعارف غیر از اتاق عمل، مانند آرایشگاه‌ها نیز انجام می‌شود که اصلا توصیه نمی‌شود.
عوارض اعمال تغییر رنگ و کاشت نگین در چشم
اسپانیا در بازی روز سه شنبه برابر مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی، از پیراهن دوم خود به رنگ آبی استفاده خواهد کرد.
تغییر رنگ غالب ارنج اصلی تیم ملی ریشه در تفاوت عملکرد پرسپولیس و استقلال در این 2دوره تاریخی دارد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
فرهاد مجیدی سرمربی جداشده استقلال که هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات را پذیرفته است، در نخستین پست صفحه شخصی‌اش بعداز انتقال به تیم جدید، از قلب زرد به جای رنگ آبی استقاده کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ