مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از تحویل 10 پیکر زائران فوت شده در حادثه آتش سوزی اتومبیل ون در شهر شوملی عراق به پزشکی قانونی این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرگوش نر غول‌پیکر نژاد منحصربه فردی است که می تواند تا ۱۰ کیلوگرم وزن داشته باشد و ۷۵ سانتیمتر قد! ویدئویی از این خرگوش غول‌پیکر ببینید.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و یکی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج شد.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و یکی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج شد.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج و شناسایی شد.
مشهد ـ رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد گفت: پیکر جوان غرق شده در استخر کشاورزی حومه مشهد توسط غواصان آتش نشانی کشف شد.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
پیکر ایشان پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر دوش مردم، طلاب و فضلای حوزه به سمت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) تشییع شد و در آرامستان وادی‌السلام و کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی امروز از حسینیه جماران برگزار شد.
پیکر آیت‌الله صانعی، پس از تشییع در جماران برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام، به قم منتقل می‌شود.
پیکر کوهنوردی که پاییز سال گذشته در منطقه آتشکوه در لواسان مفقود شده بود، امروز و بعد از 6 ماه پیدا شد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، گفت: باید حداقل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ذخیره‌سازی گاز برای زمان پیک مصرف فصلی صورت گیرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
شاگردان ژوزه مورینیو با کسب پیروزی خانگی مقابل بانوی پیر، این تیم را از کسب پنجمین برد متوالی‌اش در سری A بازداشتند.
پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
کمیته اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از ادامه توقیف پیکر ۱۰ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکر‌های زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ