اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مدیرعامل جدیدشان را مشخص کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: استفاده از مصالح با کیفیت در صنعت ساختمان‌سازی تاکیدات ویژه‌ای شده که در همین راستا با پیمانکاران قراردادی برای اطمینان از کیفیت مصالح منعقد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
آبادان- با ابلاغ مدیرعامل باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان، سرپرست مدیریت جدید آکادمی صنعت نفت آبادان معرفی شد.
پس از برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، اعضای جدید تیم مدیریتی این باشگاه معرفی شدند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
اهواز - هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن برکناری مدیرعامل این باشگاه، سرپرست را منصوب شد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: علاوه بر احداث ۶ شهرک فناوری در سطح کشور، مجوز ایجاد ۴۰ شهرک فناوری جدید نیز دریافت شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
مس رفسنجان این هفته پس از اینکه تغییرات زیادی را به خود دید، با آرامش دربی بزرگ کرمان را به نفع خود تمام کرد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان تا پایان هفته جاری معرفی خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرده است که سرمربی جدید این تیم تا پایات هفته جاری معرفی خواهد شد.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد.
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم صحبت کرد.
آبادان- اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان، مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ