اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکنسول روسیه در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که واردات آمریکا از روسیه در ماه می نسبت به ماه آوریل بیش از دو برابر شده است.
خودرویی که چند سال کار کرده و سپس وارد کشور ما می‌شود هیچ ارزش و کیفیت قابل قبولی ندارد. من قطعا مخالف واردات خودرو‌های کارکرده هستم. آیا ما قصد داریم کشور را تبدیل به انبار ضایعات دیگر کشور‌ها کنیم؟ اگر قرار باشد دویست الی سیصدهزار خودرو را وارد کنیم و هر یک از این خودرو‌ها نیز در روز حداقل ۲ لیتر بنزین مصرف کنند، در نهایت چیزی حدود نیم میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داخلی را رقم می‌زند. آیا کشور ما توان تامین دارد؟
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
طی چهار ماه نخست سال ۲۰۲۳ ارزش صادرات کالاهای چین به روسیه رشد ۶۷.۲ درصدی و صادرات روسیه به چین رشد ۲۴.۸ درصدی یافته است.
رشت- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گیلان سرآمد تولید برنج با کیفیت در کشور است، گفت: با افزایش تولید، بهره وری و کیفی سازی محصول برنج می‌توان سد راه واردات شد.
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد که در هفته منتهی به روز 28 آوریل، واردات نفت آمریکا افزایش و صادرات نفت این کشور کاهش یافته است.
تصویبنامه هیئت وزیران در مورد اصلاح ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن ابلاغ شد.
وزیر صمت ضمن اشاره به کاهش ۸ درصدی واردات کالاهای مصرفی، گفت: صادرات در سال جاری ۱۷.۷ درصد رشد ارزشی را تجربه کرده است.
با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و قطعی گاز جایگاه های CNG شاهد رشد مصرف بنزین در کشور هستیم تا جایی که احتمال واردات بنزین قوت گرفته است.
احتمال واردات بنزین برای ایام نوروز قوت گرفت،برنامه ۸ ساله وزارت نفت برای افزایش ظرفیت ۲میلیون بشکه‌ای نفت وافزایش ۶.۵ میلیون مترمکعب گاز در روز از مهمترین اخبار آب وانرژی درهفته جاری بودند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی گفت: واردات آیفون ۱۴ هنوز تعیین تکلیف نشده است و تا به این لحظه واردات تجاری نداشته ایم؛ همچنین فروش گوشی های مسافری قانونی نیست.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ مقرر شد افزایش تعرفه واردات گوشی صرف توسعه «میکروالکترونیک» شود. همچنین دستگاههای اجرایی ملزم به اختصاص بودجه به امنیت سایبری شدند.
در روزهای اخیر مصرف گاز در بخش خانگی رکورد شکست به طوری که مصرف گاز به بالای 600 میلیون متر مکعب رسید.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
داده‌ها نشان می‌دهد فرانسه واردات کالا از روسیه را در مقطع اخیر افزایش داده است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
افزایش واردات نفت هند از ایران و روسیه
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شش ماهه نخست امسال به اندازه کل سال قبل صدور مجوز واردات ماشین آلات حوزه معدن که ساخت داخل ندارند را داشته‌ایم.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.
سخنگوی وزارت برق عراق در ادامه گفت: حجم تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است. وزارت برق به تلاش خود برای افزایش حجم تولید ادامه می‌دهد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: چنانچه با اصلاح روش‌های سنتی، بهره وری در حوزه گندم را تا یک تُن در هکتار افزایش می‌دادیم، نیازی به خرید گندم از خارج از کشور نبود.
استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ