سم آلاردایس، مربی سابق لیدزیونایتد، تایید کرد که گرت ساوت‌گیت علاقه‌ای به حضور روی نیمکت منچستریونایتد ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
سم کر، ستاره استرالیایی چلسی، به دلیل مصدومیت دو بازی ابتدایی تیم ملی استرالیا در جام جهانی زنان را از دست خواهد داد.
دانشمندان مؤسسه بوتانتان در سائوپائولو، برزیل می گویند مولکولی که در زهر نوعی ماهی به نام Thalassophryne nattereri یافت شده است، توانایی بسیاری را در کنترل التهاب ریه نشان داده و می تواند به عنوان پایه ای برای یک داروی موثرتر آسم عمل کند.
سم آلاردایس پس از گفتگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.
سم آلاردایس جواب روی کین را داد. کاپیتان سابق منچستریونایتد و مفسر فعلی شبکه اسکای اسپورتس گفته بود آلاردایس آنقدر مغرور است که در چمپیونشیپ (دسته دوم) مربیگری نمی‌کند.
ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.
شوخی سم آلاردایس، سرمربی لیدز، با داور چهارم دیدار امروز این تیم با وستهم خبرساز شده است.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، می‌گوید تیمش مقابل منچسترسیتی عملکردی بهتر از رئال مادرید داشت و مثل رئالی‌ها در بازی با تیم پپ گواردیولا «له» نشد.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، بار دیگر با اشاره به نام چند مربی مشهور لیگ برتر خبرساز شد.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدزیونایتد پس از شکست مقابل منچسترسیتی خنده بر لب داشت؛ سرمربی‌ای که خودش را در حد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ می‌داند.
سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در اولین بازی‌اش روی نیمکت این تیم گفت لیدز در نیمه دوم حتی می‌توانستند یک امتیاز از سیتی بگیرد.
منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر موفق شد لیدز را با مربی جدیدش سم آلاردایس با پیروزی 2-1 شکست دهد.
سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، مدعی شده که اگر هدایت منچسترسیتی را برعهده داشت می‌توانست فاتح سه‌گانه شود.
سم آلاردایس یک خبرنگار را 10 پوند جریمه کرد، چون در جریان اولین نشست خبری مربی جدید لیدز، موبایلش زنگ خورده بود.
رکوردشکنی ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، و صحبت‌های سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدزیونایتد، در نشست خبری سوژه‌های اصلی امروز روزنامه‌های انگلیس هستند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با ادعای سم آلاردایس که گفته بود در حد او و یورگن کلوپ است موافقت کرد.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، با اظهارات سم آلاردایس پس از انتخاب به عنوان سرمربی لیدزیونایتد موافق نیست.
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
رابی کین به کادر فنی سم آلاردایس در لیدز اضافه خواهد شد. مربی ایرلندی که 58 بار برای لیدز بازی کرده، همراه کارل رابینسون، دو دستیار آلاردایس خواهند بود.
باشگاه لیدز یونایتد اعلام کرد که خاوی گراسیا از هدایت این تیم برکنار شده و سم آلاردایس به عنوان جانشین او انتخاب شده است.
ریو فردیناند از شکل بازی منچستریونایتد برابر برنتفورد متعجب است و به شوخی توصیه کرد، سم آلاردایس، جانشین اریک تن‌هاخ شود.
ریو فردیناند از شکل بازی منچستریونایتد برابر برنتفورد متعجب است و به شوخی توصیه کرد، سم آلاردایس، جانشین اریک تن‌هاخ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ