رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آن‌ها نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رخدادهای اخیر در شهر جنین تا جایی تفکر صهیونیست‌ها را درگیر کرده است که پر بیراه نیست؛ این روزها جنین را مهمترین دغدغه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی بدانیم.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
خبرنگار روزنامه صهیونیستی می‌گوید تا زمانی که جنبش جهاد اسلامی می‌تواند صدها راکت و موشک را به سمت اسرائیل شلیک کند، ادعای نخست‌وزیر این رژیم درباره ایجاد بازدارندگی در غزه، دروغ است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تا این لحظه توافقی برای توقف موقت درگیری‌ها بین مقاومت و اشغالگران تحت نظارت مصر حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
طارق عزالدین از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد امروز در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه به شهادت رسید.
جهاد اسلامی فلسطین به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: مقاومت تا پایان اشغالگری صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.
ارتش اشغالگر بمباران غزه و لبنان به شرطی از سر نمی‌گیرد که از غزه و لبنان حمله جدیدی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
در حال حاضر تیم بوکس زنان غزه شامل حدود ۴۰ نفر است که به گفته متولیان این تیم بین ۴ تا ۴۵ سال سن دارند.
وزارت کشور فلسطین آمار جمعیت نوار غزه تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
در پی تصمیم تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای هشدارگونه صادر کرد.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.
رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی مدعی شد که پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه امروز اجرا می شود.
رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی مدعی شد که پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه امروز اجرا می شود.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
لاپید با اشاره به ترور خالد منصور، یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت، این تلاش عملیاتی و اطلاعاتی و دستاوردی فوق‌العاده است. ارتش اسرائیل حمله به اهداف و فعالان و ناکام گذاشتن شلیک موشک‌ها در اصابت به هدف را ادامه می‌دهد.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله فرماندهان سرایا القدس و کودکان فلسطینی منجر شده است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ