رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه تمهیدات لازم برای موج بازگشت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: روز‌های ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران مسدود اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب – شمال و آزادراه قزوین – کرج و جاده شهریار – تهران از صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور؛ تردد وسایل نقلیه از محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
آخرین وضعیت راه های کشور در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد محور چالوس مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار ترافیک سنگین است.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزاد راه تهران- شمال امروز (شنبه ۱۲فروردین ماه) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و حدفاصل مرزن آباد تا پنجک و حدفاصل پیچ سرهنگ تا گرماب سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال اعمال شده بود.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ