تغییر نسل در تیم ملی به مرحله اجرایی رسیده و اگرچه راه زیادی برای ساخته شدن تیم ملی آینده در پیش است اما بازیکنان جوان امیدوار شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
نتایج پینگ‌پنگ دانشجویان ایران در اولین تجربه بین‌المللی
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
پاتریک کلایورت هدایت باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه را قبول کرده و قراردادی یک ساله با بند تمدید تا 2052 امضا کرد.
کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
رضا عنایتی حالا در موقعیتی قرار دارد که هیچگاه آن را تجربه نکرده؛ هدایت یک تیم در مسابقات بین‌المللی.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
گل گهر فردا در دیداری دشوار در قائمشهر مهمان نساجی خواهد بود.
سعید الهویی با بازگشت به تمرینات گل گهر به صورت رسمی اولین تجربه سرمربیگری اش را تجربه خواهد کرد.
زلاتان ابراهیموویچ عنوان مسن‌ترین کاپیتان تاریخ میلان را از آن خود کرد.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
مدافع سابق تیم ملی و فولاد خوزستان به عنوان دستیار علیرضا منصوریان در این تیم مشغول به کار شد.
مصطفی شیخ یکی از بازیکنان جوانی است که ماه‌هاست در اردوی گل‌گهر حضور دارد و امیر قلعه‌نویی رفته رفته او را آماده مسابقات می‌کند.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا هفدهم شد.
سومین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا با ورود هزار دستگاه خودروی ۲۰۷ دستی به این بستر آغاز شد.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
گلزنی در اولین لمس توپ در نخستین تجربه لیگ قهرمانان!
بارسلونا امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ویکتوریا پلژن خواهد رفت. این می تواند اولین بازی دو بازیکن بارسلونا در لیگ قهرمانان باشد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ را با یک شکست تلخ آغاز کرد.
احسان پهلوان و سعید آقایی دو بازیکن سابق پرسپولیس نخستین بازی رسمی خود با لباس فولاد را انجام دادند.
در شرایطی که قرار بود سیدجلال حسینی با توجه به حضور در کلاس مربیگری در بازی امروز غایب باشد، او امروز در فولادشهر حاضر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ