نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدرضا گرایی به مدال نقره رسید و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی صاحب مدال طلا شدند.
کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم کشورمان در مسابقات رنکینگ دار قرقیزستان در فینال مقابل حریف گرجستانی خود شکست خورد و به مدال نقره رسید.
شکست محمدرضا گرایی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم تورنمنت رنکینگ دار قرقیزستان با نتیجه ۱ بر ۱۱ در مقابل رمز نویدزه از گرجستان توانست مدال نقره را کسب کند.
محمدرضا و محمدعلی گرایی، دو شانس اصلی رسیدن به مدال جهانی در سال 2023 با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.
محمدرضا گرایی در جدیدترین رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در رده دوم وزن ۶۷ کیلوگرم قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه محمدرضا گرایی سردار تیم ماست، تأکید کرد: قطعا شکست او در مسابقات مصر زمینه‌ساز کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ خواهد شد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، پس از شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم، در دیدار رده بندی نیز به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریفی از گرجستان از رسیدن به فینال بازماند.
رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان پس از برگزاری رقابت‌های رنکینگ کرواسی اعلام شد.
رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان پس از برگزاری رقابت‌های رنکینگ کرواسی اعلام شد.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
او پس از کسب مدال نقره با انتشار پستی بابت حمایت مردم از آن‌ها تشکر کرد و گفت: فقط این را می‌دانم که کلید در دست خداست.
محمدرضا گرایی در دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
در پایان رقابت‌های ۴ وزن دوم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد، علیرضا نجاتی در ۶۳ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماندند.
محمدرضا گرایی با قبول شکست مقابل ماته نمس صربستانی به مدال نقره وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، محمدرضا گرایی مقابل حریف صربستانی خود شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
محمدرضا گرایی در ششمین مبارزه باید به روی تشک برود که حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
شیراز - «محمدرضا گرایی» کشتی گیر فارسی، در سیدبندی جهانی کشتی فرنگی در صدر قرار گرفت.
رنکینگ نهایی برترین فرنگی کاران جهان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ