فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پس از بازی اسپانیا و برزیل با ستاره‌های برزیلی این باشگاه دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلورنتینو پرز امروز در تمرین رئال مادرید حاضر شد تا به تیم برای بازی با بیلبائو روحیه بدهد. او شایعات مربوط به بیماری و تصمیمش برای استعفا را نیز اینگونه باطل کرد.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
کارلو آنچلوتی برنامه جدیدی ریخته تا بتواند از جود بلینگام در ترکیب اصلی رئال مادرید استفاده کند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از چند هفته قبل با رئال مادرید در تماس بوده و امیدوار است که همین تابستان به این باشگاه ملحق شود.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز در محل تمرین با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
رییس رئال مادرید این روزها محبوبیتی هم‌تراز با الگوی خود در مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
تیبو کورتوا در مصاحبه جدید خود از فلورنتینو پرز ستایش کرد و گفت او بهترین و صمیمی‌ترین رئیس باشگاهی است که می شناسد.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
کریم بنزما پس از مذاکرات مستقیم با فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد تا سال 2024 به توافق رسید.
برخی گزارش‌ها حاکی است جلسه‌ای بین نمایندگان رئال مادرید و مدیر برنامه‌های جود بلینگام در هتلی در شهر لندن برگزار شده و انتقال او به این باشگاه اسپانیایی قطعی شده است.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، سفرش به لیورپول را به خاطر درگذشت آمانسیو کنسل کرد.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مستند جنگ برای فوتبال، به تندی علیه فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، حرف زد.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مورد خرید کریم بنزما در سال 2009 و پروژه سوپرلیگ صحبت کرده است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز ضمن دفاع از پروژه سوپرلیگ اروپا، به شدت از ناصر الخلیفی و الکساندر چفرین انتقاد کرد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ