جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول، مدعی شد شرایط بازیکنان این تیم در یک هفته اخیر خوب نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ‌کدام از تصمیمات شورای رقابت را تمکین نمی‌کنند. با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص انقلابی در این شرکت‌ها یک‌بار برای همیشه به این قصه پرغصه و تکراری پایان بدهند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
هیچ‌کدام از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک برتن نکردند تا مشخص شود انتخاب قلعه‌نویی برای پست دروازه علیرضا بیرانوند است.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است این تیم هنوز با ارائه بهترین عملکرد ممکن فاصله زیادی دارد.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
عادل پرسش‌هایی را مطرح کرد و پاسخ‌هایی شنید که هیچ‌کدام از آن‌ها به مذاق رسانه و چهره‌های خاص خوش نیامد؛ همان‌هایی که تلاش کردند با ایجاد فضایی نادرست در ایام جام جهانی، چنین مخابره کنند که همه‌چیز گل و بلبل است. بخشی از کار عادل همین روشنگری بود و چه عجیب که چنین روشنگری‌ای باعث شده از او چهره‌ای که نیست و فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد، ساخته شود: خبرنگار بازجو بودن.
در حالی که 10 بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار داشت، هیچکدام از آنها اخطار نگرفتند.
بازیکن بایرلورکوزن می گوید با اینکه نام هیچ کدام از بازیکنان یونیون سن ژیل را نمی داند ولی برای آنها احترام قائل است.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
زمان قطعی بازگشت مانه به ترکیب بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد ناگلزمان بخواهد در مورد او ریسک کند.
شاگردان رحمتی در هیچ‌کدام از مسابقات خارج از خانه مقابل مدعیان بازنده نشدند.
در روز دوم تورنمنت اوپن زاگرب هیچ‌کدام از چهار فرنگی‌کار ایران موفق به کسب مدال طلا نشدند.
اخبار رسیده از باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که قرار است هیچ‌کدام از 4 خارجی این تیم در پنجره زمستانی اصفهان را ترک کنند.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از 6 گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.
سخنگوی دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام علی الخصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ نخواهد گذشت.
کاظم اولیایی معتقد است مدیرانی که با هزینه‌های پایین‌، در اداره باشگاه‌ها موفق بوده‌اند و شناخت اهلیت لازم را هم دارند، برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال مناسب‌تر هستند.
تا این لحظه هیچ‌کدام از ملی‌پوشان در صفحات شخصی خود واکنشی به تغییرات تیم ملی نشان نداده‌اند.
صادقی در نهایت توانست نمره ۸.۹۴ را بگیرد. تا پیش از این مسابقه، هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس نتوانسته بودند از مرز نمره هشت عبور کنند.
روز گذشته تولد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی بود، ولی به جز سردار آزمون و وحید امیری هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی برای او استوری نگذاشتند که کمی عجیب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ