این ویدئو که در یک غذاخوری خیابانی در ترکیه فیلمبرداری شده است، نحوه پخت بریانی بره، کباب کوبیده و چنجه به روش یک آشپز ترکیه‌ای را می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آدم خان که در شهر جلال آباد افغانستان به فروش چاپلی کباب مشهور است، به تازگی ویدئویی از نحوه آماده کردن این غذای محبوب در رستوران خیابانی اش منتشر کرده است.
کلیپ خندهدار و باحال از دعوای جالب چند گربه بر سر غذا را ببینید.
این ویدئو که در خیابان های دهلی ضبط شده است، نحخوه طبخ مرغ مشهور چنگیز خانی به روش قدیمی مغول ها توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
کوکورچ که ترکیبی از گوشت و روده کبابی و طعم‌دار شده گوسفند است، یکی از غذاهای خیابانی محبوب استانبول به شمار می رود. در این ویدئو نیز شیوه آماده کردن و کباب کوکورچ اصیل ترکیه در روستای شیرین آذربایجان را خواهید دید.
این ویدئو که در ایالت کرالا در جنوب شبه قاره هند ضبط شده است، فرایند برش و پخت یک ماهی تن 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
این ویدئو نحوه تهیه بریانی گوسفند شکم پر به روش هندی را در یکی از روستاهای این کشور به نمایش می گذارد.
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از روستای گوراکی در بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان منتشر شده است که نشان می‌دهد یک کودک بیماری پوستی گرفته است. در این ویدئو، زنی رو به دوربین ظرفی از نان و آب را نشان می‌دهد و می‌گوید این غذای مردم این روستا است.
مردم کشور چین که به خوردن غذاهای عجیب و غریب معروف هستند به تازگی با استفاده از سنگ های کوچک غذایی خاص طبخ کرده‌اند.
محیط‌بان نمونه ملی تصاویری از غذاخوردن خرس قهوه‌ای مادر به همراه دو توله‌اش در منطقه شکار ممنوع سوادکوه ضبط کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برای داشتن یک پیش غذای خاص و متفاوت می‌توانید محبوب‌ترین خوراکی‌های کشور‌های همسایه را هم امتحان کنید؛ مثلا حمص از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پیش غذا‌های عربی و خاورمیانه است که هم دستور پخت آسانی دارد و هم بسیار مقوی است، پس آن را از دست ندهید.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌ها غذای دلخواهشان را می‌دهد.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌های غذای دلخواهشان را می‌دهد.
طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
کاربران ژاپنی فیلم‌هایی از خود منتشر می‌کنند که در حال دهنی کردن غذای دیگران در رستوران هستند. تاکنون سه نفر به خاطر این کار بازداشت شده‌اند.
در این روز‌های سرد زمستانی، هیچ چیز مثل یک سوپ تازه و خوشمزه در کنار خانواده، حال آدم را خوب نمی‌کند. اگر می‌خواهید برای یک پیش غذا، عصرانه و یا شام سبک، خانواده را به سوپی ساده و پرخاصیت مهمان کنید و یا برای کودک و نوزادتان سوپی مقوی بپزید، پتاژ کدوحلوایی بهترین گزینه است.
بنا بر اعلام شهروندان سقزی گرگ‌ها از روی ناچاری و به دلیل گرسنگی و نبود غذا به مناطق شهر از جمله محله «قه‌وه‌خ» آمدند.
در مصرف غلات باید حتما از غله کامل استفاده کرد یعنی جوانه و سبوس آن نباید جدا شده باشد که نان یا سیب‌زمینی نشاسته‌دار می‌تواند جزء این گروه قرار گیرد.
در سرمای هوا حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می‌آیند. در همین رابطه ۳ قلاده گرگ در منطقه رضا- احمدآباد مشهد دیده شدند./اسکان نیوز
​ویدیوی جالبی از سیر و سفر ۳۰ ساعته غذا در بدن انسان را ببینید.
سربازان ارتش اوکراین در خط مقدم جنگ با روسیه از هات داگ به عنوان یک غذای خوشمزه یاد می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ