آدم خان که در شهر جلال آباد افغانستان به فروش چاپلی کباب مشهور است، به تازگی ویدئویی از نحوه آماده کردن این غذای محبوب در رستوران خیابانی اش منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
لحظه آدم ربایی سه روز پیش در زابل را ببینید. گروگان در کمتر ۲۴ ساعت توسط پلیس آزاد شد و گروگان‌گیرها هم بازداشت شدند./
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
علی اصغر خانی نماینده مجلس در جمع دانشجویان از وزیر صمت دفاع کرد و گفت: من نماینده مجلس هستم و تشخص من این بود که وزیر صمت آدم موفقی است.
کنایه‌های خنده‌دار عروسک بچه با فرهاد آییش و ایرج طهماسب را مشاهده می‌کنید.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
در این روز‌های سرد زمستانی، هیچ چیز مثل یک سوپ تازه و خوشمزه در کنار خانواده، حال آدم را خوب نمی‌کند. اگر می‌خواهید برای یک پیش غذا، عصرانه و یا شام سبک، خانواده را به سوپی ساده و پرخاصیت مهمان کنید و یا برای کودک و نوزادتان سوپی مقوی بپزید، پتاژ کدوحلوایی بهترین گزینه است.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
وریا غفوری در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال، صحبت‌های بسیار تندی را علیه مصطفی آجورلو به زبان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ