این خوشمزه‌ترین سینه مرغی است که تا به حال خورده اید! ساده، ارزان و بسیار آبدار!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که در حال یادگیری آشپزی در خانه هستید صرفا مقدار کمی ادویه می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
زن رباتیک که میتواند آشپزی کند، تمیز کند، با لطافت صحبت کند و حتی می‌تواند با رحم مصنوعی باردار شود.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفند‌های مخصوص آشپزی هنگام طبخ غذا به شما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوبتری از آشپزی داشته باشید.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
«سیدمحمدتقی حسینی» هنرمند مهاجر افغانستانی به چندین هنر آراسته است، اما بدون مدرک اقامتی، فرصت استفاده از هیچکدام‌شان را ندارد؛ گویی دست‌هایش را بسته باشند...
گاهی اوقات شما تصمیم می‌گیرید برای صرفه‌جویی در مصرف روغن، از روغنی که قبلاً استفاده کرده‌اید مجدد استفاده کنید. این کار یکی از رایج‌ترین دلایل کف کردن روغن موقع سرخ کردن است و برای سلامت شما بسیار مضر است.
احتمالا این را بار‌ها شنیده‌اید که باید استیک را فقط یک بار برگردانید، ولی این توصیه کاملا اشتباه است. درست است که یک بار برگرداندن گوشت موجب می‌شود که سطح آن برشته و قهوه‌ای شود، ولی مانع از پخته‌شدن داخل گوشت می‌شود. وقتی استیک را چند بار برگردانید، داخل آن یکنواخت می‌پزد و از داغ یا سرد شدن خیلی سریع یک سمت استیک جلوگیری می‌کند. البته سطح استیک خیلی برشته و جالب نمی‌شود، ولی با برگرداندن بیشتر استیک، داخل آن بهتر می‌پزد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه دو غذای کم هزینه و ارزانی که آشپزی آسانی نیز داشته باشند آشنا کنیم.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
برای اینکه روغن موقع سرخ کردن مواد غذایی کف نکند و یا کمتر کف کند راهکار‌هایی وجود دارد که در زیر می‌خوانید.
مهندسان با تبدیل کارتریج‌های خمیر و پودر به چیز کیک ظرفیت بالقوه چاپ سه بعدی را نشان می‌دهند.
ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول، شبی سخت را مقابل وینیسیوس جونیور در جریان بازی قرمزها مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت.
هنر آشپزی مانند جادوست چرا که با ترکیب کردن مواد مختلف به نسبت‌های متفاوت می‌توانیم طعم و مزه فوق العاده‌ای خلق کنیم.
کارگران در اتفاقی عجیب از بیل مکانیکی به عنوان گاز سرخ کردنی استفاده کردند و با آن غذا طبخ کردند.
ویدیویی از یک خانم که با فرو بردن دست در روغن داغ آشپزی می‌کند.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.
در روز‌هایی که مهد‌های کودک و مدارس تعطیل می‌شوند؛ والدین اوقات بیشتری را با فرزندانشان در خانه سپری می‌کنند. یکی از راهکار‌های اینکه کودکان را در خانه سرگرم کنیم آشپزی است. این کار مزایای بسیاری نیز دارد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه دو غذای کم هزینه و ارزانی که آشپزی آسانی نیز داشته باشند آشنا کنیم.
برخی از روش‌های آشپزی، مانند جوشیدن طولانی منجر به از دست رفتن مواد مغذی می‌شود. بخارپز کردن هویج، از فرآیند از دست رفتن مواد مغذی جلوگیری می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که از بافت هویج پخته شده بدون از دست رفتن ارزش غذایی سبزیجات لذت ببرید.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
تمر هندی از جمله خوراکی‌های خوشمزه و ترشی است که معمولا به صورت تنقلات مصرف می‌شود، درحالی که این خوراکی خوشمزه دارای خواص و فواید بسیاری برای سلامتی است و در آشپزی هم کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ