این میوه محبوب و خوشمزه، چنان بر خواب راحت و عمیق انسان اثرگذار است که یک بنیاد جهانی خواب، در توصیه‌نامه خود برای سال جدید میلادی، به مردم توصیه کرده قبل از رفتن به تخت یک موز بخورند تا خواب شبانه راحتی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ایام عید غدیرخم، گروهی از مسلمانان ساکن آمریکا که به حج آمده بودند با وجود محدودیتها، موفق به بازدید از مکان تاریخی واقعه غدیر خم شدند.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو به ویژه ایام عید فطر برخی مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت اما در برخی استان‌ها باران می بارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
در لیگ لیتوانی با توجه به ایام عید پاک، داور یک مسابقه، از روش شکستن تخم‌مرغ بجای پرتاب سکه برای تعیین اول بازی استفاده کرد
طبق اعلام این اداره کل در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید و ماه رمضان، در بیشتر بازرسی‌ها از قنادی‌ها، کم‌فروشی و عدم خالص‌فروشی مشاهده شده است.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۳ اسفند سال گذشته شروع شده تا روز عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
عکس های سفر بازیکنان فوتبال در ایام عید تبدیل به یکی از سوژه های هوادارانشان در این روز ها شده است.
رشته پلو یکی از غذای سنتی و لذیذ ایرانیان است که معمولا در ایام عید نوروز تهیه می شود. رشته پلو را با گوشت گوسفندی یا مرغ می توانید تهیه کنید.
در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
شیرینی پسته‌ای یکی از شیرینی‌های خوشمزه و سنتی است که پودر پسته از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.
تهیه شیرینی کشمشی در خانه چندان سخت نیست. این شیرینی خوشمزه را طبق سلیقه خودتان به‌صورت نرم یا خشک بپزید.
این روزها که به ایام عید نزدیک می‌شویم مصرف و هوس خوردن شیرینی بالا می‌رود؛ اگر می‌خواهید خوردن شیرینی را کنترل کنید مطلب زیر را بخوانید.
خانه مسافرهای بدون مجوز در ایام عید، برای اقامت دو نفر در یک اتاق دو تخته شبی ۱.۵ میلیون و برای اقامت مسافران نوروزی در ویلاهای استخردار شبی ۳۰ میلیون تومان اجاره می گیرند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۱۵ هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید ذخیره شده است، همچنین ۱.۳ میلیون تن خرما تولید داریم که در ایام ماه رمضان عرضه می‌شود.
منابع عبری از طرح جریان های افراط گرای صهیونیست برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در ایام عید پسح خبر دادند.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: تخم مرغ مورد نیاز شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در ایام عید و تابستان امسال حدود سه میلیون نفر از همکاران ما به سفر رفته اند همچنین ۴۰ هزار تخت در واحدهای اقامتی به کار گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ