سبزی پلو با ماهی یکی از غذا‌های پر طرفدار و مناسبتی برای ما ایرانی‌ها است که در شب تحویل سال طبخ می‌شود. سبزی‌ای که در سبزی پلو استفاده می‌شود شامل تره، جعفری، شوید، برگ سیر و گشنیز است. سبزی پلو مجلسی را معمولا به صورت آبکش درست می‌کنند، ولی می‌توان آن را به صورت کته‌ای نیز درست کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
کوکو لوبیا سبز قالبی یک فینگرفود فوق العاده می‌باشد که مخصوص مهمانی و مراسمات مختلف است و شما می‌توانید داخل قالب‌های سیلیکونی مواد کوکو را بریزید و در فر قرار دهید تا پخته شود.
می‌توان از انواع میوه‌ها، سبزیجات، آجیل و دانه ها، ادویه‌ها، مکمل‌های غذایی، انواع آب میوه و سبزی و شیری کننده‌های مختلف در تهیه این دسر جذاب استفاده کرد.
ته چین کوکو سبزی یکی از ته چین‌های بسیار خوشمزه و ساده و مجلسی است.
مرغ شکم پر گیلانی با مواد ترش و سبزی معطر تهیه می‌شود. اما نوع سبزی‌های محلی و خوش عطر آن با مازندران متفاوت است.
کامبوجا بر پایه چای سبز یا سیاه تهیه می‌شود و دستورالعمل‌های علمی دقیق برای طرز تهیه آن موجود است.
برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
سالاد سبز یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از موادی مانند کدو سبز، کلم بروکلی، زیتون، ماش و... استفاده می‌شود.
پلوی مخلوط گیاهی یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با سبزیجاتی مانند لوبیا سبز، ذرت، قارچ، گوجه فرنگی و... تهیه می‌شود.
خورش گوجه سبز یکی از انواع خورش‌های خوشمزه و مجلسی ایرانی است به دلیل اینکه گوجه سبز فقط در فصل بهار و تابستان موجود است به عنوان یک خورش فصلی شناخته می‌شود. اگر طرفدار غذا‌های ترش هستید حتما این خورش را امتحان کنید.
خورش نخود سبز یکی از انواع خورشت‌های اصیل و خوشمزه ایرانی است که از ترکیب نخود سبز با گوشت و سبزی تهیه می‌شود و بسیار مقوی و پر خاصیت است.
سبزی پلو دامغانی یکی از انواع غذا‌های سنتی و خوشمزه شهر دامغان است.
سبزی پلو با ماهی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی و غذایی خوشمزه برای ناهار مهمانی یا مناسبت‌هایی مثل شام شب سال تحویل عید نوروز است.
بعد از این که خورشت جا افتاده و روغن انداخت باید چوب دارچین را خارج کنید و به مواد کمی زعفران اضافه کنید.
برای تهیه خورش جعفری مجلسی ابتدا جعفری را تمیز بشورید و بگذارید خشک شود و بعد ریز خرد و ساطوری کنید، سپس جعفری را در تابه به همراه روغن روی حرارت ملایم خوب تفت دهید تا رنگ سبزی کمی تیره شود.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
کوکو سبزیجات یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و گیاهی است که با سبزیجاتی مانند هویج، کدو سبز، قارچ، پیاز و... تهیه می‌شود.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، گوشت و سبزی آش تهیه می‌شود.
ترشی لوبیا سبز یکی از انواع ترشی‌های خوشمزه ایرانی است که برای تهیه آن از ترکیب لوبیا سبز با گوجه، سیر و فلفل ترشی استفاده می‌شود.
سوپ کدو یکی از انواع سوپ‌های تهیه شده با سبزیجات است که کدو سبز از مواد اصلی تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود و به همین دلیل غذایی پرخاصیت و مقوی است.
جعفری پلو نوعی سبزی پلو است که جعفری یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی سرشار از ویتامین و مقوی است.
نان پنیری با سبزی یکی از انواع نان‌های حجیم و شکم‌پر است که می‌توانید آن را با روشی آسان و به‌راحتی در منزل تهیه کنید.
کشک کدو یکی از غذاهای سنتی کرمان است که از ترکیب کدو سبز با کشک تهیه می‌شود و غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
سالاد سیب لهستانی یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از سیب سبز ترش و سبزیجاتی مانند هویج، پیاز، نخود فرنگی، خیارشور و... استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ