به طور کلی روش‌های مختلفی برای تهیه ماهی شکم پر وجود دارد و شما می‌توانید این غذای خوشمزه و چشم نواز را در فر یا داخل تابه تهیه کنید البته نوعی که در فر تهیه می‌شود، چون از روغن کمتری در تهیه آن استفاده می‌شود در نهایت سالم‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
ته چین از سه قسمت مختلف تشکیل شده است دارای یک لایه ضخیم ته دیگ است که بسیار منسجم و برشته است یک لایه مواد گوشتی یا سبزیجاتی میانی و لایه آخر برنج سفید که معمولا با کره دم شده و برنج بافت لطیفی پیدا می‌کند.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
باگر کیک، مینی کیک‌های ۱ یا ۲ نفره هستند که در کاسه باگر به صورت لایه لایه قرار می‌گیرند و برای تولد یا سایر مناسبت‌ها هدیه داده می‌شوند.
برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی خوب است نکات و فوت‌وفن‌های آن را کامل بدانید و رعایت کنید.
طرز تهیه یک غذای فوری با دو عدد سیب زمینی را در این گزارش مشاهده می کنید.
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
استانبولی پلو سبک‌های مختلفی برای درست کردن دارد که ما تمامی این روش‌ها را (با مرغ، گوشت، بدون گوشت) امتحان خواهیم کرد.
رواج زولبیا و بامیه ظاهرا در ایران به زمان قاجار و ناصرالدین شاه بر می‌گردد تا جایی که این شیرینی‌های خوشمزه و شیرین را به عنوان تحفه برای شاه می‌بردند. در ادامه این مطلب طرز تهیه زولبیای خانگی با روشی آسان در منزل به صورت مرحله به مرحله همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به طبخ زولبیا تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
دمی کباب یکی از انواع غذا‌های ساده و قدیمی ایرانی است که با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمی کباب با ما همراه باشید.
در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش غذا‌های ایرانی بدون برنج را آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذا‌های ایرانی بدون برنج در ادامه همراه ما باشید.
برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ فوری با ما همراه باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ