برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ فوری با ما همراه باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرز تهیه یک غذای فوری با دو عدد سیب زمینی را در این گزارش مشاهده می کنید.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
دمپخت‌ یک غذای ساده و بدون دردسر است که این بار قرار است از لوبیا عروس برای تهیه این دمی استفاده کنید.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
برای درست‌کردن یک شنیتسل مرغ جذاب فقط کافی است جسارت استفاده از ادویه‌های مختلف را داشته باشید؛ همین.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
واویشکا یک نوع خوراک گیلانی است که می‌توانید با نان یا پلو سرو کنید و مخصوص خانم‌هایی است که حوصله وقت گذاشتن زیاد برای پختن غذا را ندارند و یا با آشپزی غریبه هستند!
پلو‌ها یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده هستند که می‌توانید با گوشت یا مرغ تهیه کنید و شما می‌توانید این بار قرار است با سویا می‌توانید این پلو را تهیه کنید.
در گویش محلی نیشابوری به این غذا قوشتلی یا تلفظ‌های شبیه به این کلمه (خوشتلی و ..) می‌گویند و مهمولا در مهمونی‌ها کنار غذا‌های یک دیس رشته عدس گذاشته می‌شود. این غذا فوق العاده ساده است و شما می‌توانید با چند قلم مواد تهیه کنید.
این غذای فوری یکی از انواع خوراک‌های خوشمزه و پرطرفدار است.
این غذای فوری یکی از انواع خوراک‌های خوشمزه و پرطرفدار است.
اگر زمان اندکی برای پخت غذا دارید و همین طور مواد غذایی زیادی نیز در خانه برای درست کردن غذا ندارید اینجا بهترین جا برای شماست چرا که نحوه پخت یک پاستای سریع و لذیذ را خواهیم گفت.
برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
کوفته اقسام بسیار مختلفی دارد و شما می‌توانید آن‌ها را در طعم و مزه‌های مختلف تهیه کنید.
کوکوی شوید علاوه بر اینکه یک غذای فوری و بسیار خوشمزه است به دلیل وجود شوید برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید است.
مینی پیتزا تابه‌ای همان طور که از نام این غذا پیداست در تابه دو طرفه تهیه می‌شود و بافت بسیار نرمی دارد. در تهیه خمیر این مینی پیتزا از خمیرمایه فوری استفاده می‌شود که دیگر نیازی به عمل آمدن ندارد و خیلی راحت‌تر می‌توانید تهیه کنید.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
خاگینه خرما یکی انواع خاگینه‌ها می‌باشد که خیلی راحت و ساده می‌توانید این خاگینه را بدون فر و داخل تابه تهیه کنید.
آش برنج یکی از آش‌های بسیار خوشمزه و مقوی می‌باشد که شما می‌توانید به سادگی در خانه تهیه کنید.
خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
ترشی لیته ازجمله ترشی‌های بسیار پرطرفدار و سنتی ایرانی است که در کنار انواع غذا سرو می‌شود و بسیار اشتها برانگیز و خوشمزه است.
سالاد خیار و ذرت یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کاهو با خیار و ذرت تهیه می‌شود و روش تهیه آن بسیار آسان و فوری است.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.
سیب زمینی تنوری نوعی غذای فست فودی است که در آن سیب زمینی را با روغن سرخ نمی‌کنند؛ بلکه سیب زمینی مزه‌دار شده را داخل فر برشته می‌کنند که طعم بسیار دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ