نماینده پیشین مجلس گفت: اگر طرح صیانت چندین بار به مجلس آمده و رد شده، نشان‌دهنده این است که این موضوع خواست مردم نبوده است. مجلس انقلابی و مردمی باید روی حقوق مردم تاکید کرده و از آن پاسداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه مسابقات لیگ برتر با هماهنگی سرمربیان لیگ برتر، تیم ملی و تیم امید تدوین شده است.
مجلس ششم مجموعه‌ای از چهره‌هایی است که به اشکال گوناگون یا شناخته‌شده بودند یا در گذر زمان به چهره‌های شناخته‌شده بدل شدند. از مهدی کروبی، بهزاد نبوی، محسن آرمین، جمیله کدیور، الهه کولایی، سیدمحمدرضا خاتمی، مجید انصاری، سیدهادی خامنه‌ای، احمد بورقانی، علی مزروعی گرفته تا محسن صفایی‌فراهانی، احمد پورنجاتی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، بهروز افخمی، جواد اطاعت و علی تقی‌زاده و فاطمه حقیقت‌جو، سهیلا جلودارزاد و بسیاری دیگر.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شایعه فروش بلیت اضافه در ورزشگاه وطنی قائمشهر را رد کرد.
سهیل مهدی استعفا کرد و کاندیدای ریاست فوتبال تهران شد
سهیلا منصوریان قهرمان ووشوکار کشورمان با منتشر کردن پیام جالبی در صفحه اینستاگرام اش در مورد زندگی و برنامه ازدواج اش رونمایی کرده است.
مهاجم جوان ملوان این روزها دست مازیار زارع در مسابقات حساس را گرفته است.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
حمید پورآذری، سهیلا گلستانی و فائزه آیین، از هنرمندان تئاتر، آزاد شدند.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر به حواشی اخیر حول جرایم در دیدار سوپرکاپ توضیح داد.
در حالی که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، چین اعلام کرده است که هدیه‌ای بسیار ویژه به این کشور عربی خواهد داد؛ دو پاندا غول پیکر چینی.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه در تعطیلات نیم فصل مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: تاریخ دقیق بازی استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
هر چند که سهیل مهدی به صراحت از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد اما به نظر می‌رسد این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد.
در این ویدیو، شهربانو و سهیلا منصوریان - خواهران ووشوکار ایرانی - از حس و حال و خاطرات خود در سفر اربعین می‌گویند.
بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.
شهربانو و سهیلا منصوریان - خواهران ووشوکار ایرانی - از حس و حال و خاطرات خود در سفر اربعین می‌گویند.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می‌توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
با اعلام سهیل مهدی 8 ورزشگاه در لیگ برتر می توانند پذیرای زنان درمسابقات فوتبال باشند.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
محکومیت مهرشاد سهیلی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، پرداخت جزای نقدی و رد مال قطعی شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
سهیلی با ادعای راه‌اندازی یک قرارگاه جهادی در غرب کشور اقدام به ارتباط‌گیری با شخصیت‌های مسئول در کشور کرد و با کسب اعتبار از این ناحیه وجوهی از نهادهای عمومی و جمعی از افراد و خیرین کرد. اما در ادامه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده مهرشاد سهیلی و اطرافیان او از مبالغ جمع‌آوری شده، پای دستگاه قضائی و ضابطان آن را به میان کشاند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ