اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها برای خریداران دلار پرریسک شده و کمتر کسی به فکر سود خرید دلار است.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر کرده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی کرده است.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
بازگشت ریس جیمز، ستاره مصدوم چلسی، به تمرینات این تیم در آستانه دیدار فردای آبی‌ها مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان بهترین خبر برای گراهام پاتر به حساب می‌آید.
بر اساس تحقیقات جدید، دختران باردار بسیار جوان که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند، با خطر بیشتر عوارضی مانند پره اکلامپسی و سزارین روبرو هستند.
محمود قائدرحمتی بازیکن سابق سپاهان موفق شد در دقیقه 15 دروازه تیم سابقش را در پست غیرتخصصی باز کند.
به گفته محققان، بسیاری از بیماران سرطانی که به کووید۱۹ آلوده می‌شوند، علائم طولانی مدت در آن‌ها باقی می‌مانند.
ریس جیمز ستاره انگلیسی معتقد است که چلسی با خرید‌های جدیدی که در ژانویه انجام داده، بار دیگر می‌تواند به بهترین تیم دنیا در آینده تبدیل شود.
ریس جیمز، ستاره چلسی، معتقد است که این تیم توانایی تبدیل شدن به بهترین تیم دنیا را با بازیکنان جدیدش دارد
رضا عنایتی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.
گزارشگر و مفسر کشتی ایران اعتقاد دارد برخی اتفاقات باعث شده تا نتیجه فینال جام جهانی به سود آمریکا رقم بخورد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 در فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل آمریکای میزبان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است. تا کنون و در یازده بازی گذشته این ترکیب به میدان نرفته و این حرکت می‌تواند انتحاری، ریسکی و تازه باشد
ریسک زلاتکو دالیچ برای تعویض سه بازیکن نامدارش در وقتهای اضافه و پیش از ضربات پنالتی موفق بود و کرواسی موفق شد با عبور از ژاپن راهی مرحله یک‌چهارم نهایی بشود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ریسک جوانگرایی برای ماست، اما ما لذت می‌بریم از اینکه جوانانی داریم که اینقدر سلحشور و با انگیزه بالا به خود باوری مبارزه با بهترین های دنیا رسیده اند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.
از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را برعهده گرفته، بازیکنانِ جوان آرسنال را متحول کرده و بهترین بازی ممکن را از آنها می گیرد.
از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را برعهده گرفته، بازیکنانِ جوان آرسنال را متحول کرده و بهترین بازی ممکن را از آنها می گیرد.
نتایج بررسی نشان می‌دهد که بهترین زمان برای پیاده روی در مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از صرف غذا است. در این زمان، قند خون به طور معمول به اوج خود می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ