فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی به منظور بررسی همکاری میدانی و اطلاعاتی با پلیس مغرب، در سفری رسمی عازم این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان ژنرال «سید عاصم مُنیر» فرمانده ارتش پاکستان با هدف دیدار و رایزنی‌ با مقام‌های بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با هدف رایزنی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه پلیسی به روسیه سفر می‌کند
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
دو فرمانده ارشد نظامی کشورمان به سیستان و بلوجستان سفر کردند.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
سفر فرمانده کل فراجا به استان کرمانشاه
کرمانشاه- فرمانده فراجا با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده‌ای از ثبت ۴۲۰ میلیون سفر استانی و شهرستانی در کشور خبر داد.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
کرج- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.
تصاویری از دومین سفر سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناطق زلزله زده خوی را مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروهای نظامی آمریکا در قاره آفریقا، به شماری از کشورهای این قاره سفر کرد.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
اشرف ابراهیم عطوه فرمانده نیروی دریایی مصر صبح امروز شنبه در سفر رسمی وارد سلطان نشین عمان شد.
رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق ضمن سفر به شمال شرق سوریه با فرمانده قسد و فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در عراق و سوریه دیدار کرد.
فرمانده ارتش لبنان که به دوحه سفر کرده است با مقامات قطری دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
منابع خبری از سفر سردار قاآنی به عراق گزارش دادند.
شلمچه- فرمانده کل نیروی انتظامی از خروج ۲.۹ میلیون زائر و بازگشت بیش از ۹۵۰ هزار زائر خبر داد و تاکید کرد: افرادی که بلیط تهیه کردند با مراجعه به ادارات مربوطه برایشان گذرنامه‌ای صادر بشود.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ