اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که مطابق آن اگر شهروندان به تعبیر او «مرتکب بی‌‌‌حجابی» شوند، دولت به عنوان جریمه از حساب بانکی آنها به‌طور مستقیم پول کسر می‌کند. علاوه بر آثار ویرانگر و غیرقابل جبران این سیاست‌‌‌ها بر مهاجرت نیروی انسانی و فرار سرمایه، یکی از عوامل اثرگذار بر سقوط ارزش ریال که معمولا کمتر به آن پرداخته می‌شود، اثر اینگونه دعاوی بر اعتماد مردم به پول ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اراده الهی، اعتلای روزافزون پرچم و مکتب قرآنی عاشوراست و دشمنان آب در هاون کوفته و تیشه بر ریشه بی بنیاد خود می‌زنند.
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی نوشت: صبر اندازه دارد و حلم، مدارا و اغماض هم میزانی. نمی‌گذاریم تیشه به ریشه آسایش و آرامش شهروندان زده شود.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال مذاکره با تیته برای جانشینی هروه رنار است.
شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
انتخابات فدراسیون ناشنوایان با کسب حداکثر آرا برای رییس قبلی این فدراسیون همراه بود.
اشتباه وحشتناک در دقیقه ۸۸ کمر هر تیمی را می‌شکند، اتفاقی که امروز برای پرسپولیس و فرشاد فرجی رخ داد.
ستاره تیم ملی برزیل به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبال خود دانست.
من تا پایان جام جهانی در برزیل می‌مانم. دلیلی ندارد دروغ بگویم. من قهرمان همه جام‌ها شده‌ام و فقط جام جهانی باقی مانده است.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
تیشه به ریشه دانش‌بنیان در سالی با شعار حمایت از دانش‌بنیان!
ورود گلر سوم برزیل به زمین مسابقه، یک رکورد خاص را برای سلسائو به ارمغان آورد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی گفت سلسائو نشان داده اگر در زمین تعادل را برقرار کند تیمی مرگبار خواهد بود.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال برزیل بعد از آنکه دو بازی اخیر تیمش را از دست داد در فهرست بازی با کره جنوبی قرار خواهد گرفت.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید تمامی اعضایش تیمش در پیروزی و شکست شریک هستند.
برزیل برای کسب صدرنشینی و کامرون برای خلق شگفتی پا به زمین مسابقه گذاشته‌اند.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی مقابل سوئیس به ستایش از رودریگو پرداخت ولی گفت برزیل در این بازی به لطف سیستم مناسبی که برای این مسابقه انتخاب کرده بود به پیروزی رسید.
تیته سرمربی برزیل بعد از پیروزی 2-0 مقابل صربستان به نگرانی‌ها درباره مصدومیت نیمار پاسخ داد و گفت اطمینان می‌دهد که این ستاره برزیلی در ادامه جام جهانی بازی خواهد کرد.
تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است فرصت کافی برای ساختن تیمش را داشته است.
در اولین روز از ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده: به نام نهی از منکر مرتکب صد‌ها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟
نماینده مجلس گفت: بعضا شاهد هستیم که خود نمایندگان ریشه به تیشه مجلس می‌زنند در انجام تحقیق و تفحص‌ها و یا استیضاح‌ها این خودمان هستیم که بعضا گزارشات مجلس را زیر سوال می‌بریم. باید مجلس به گونه‌ای نظارت کند که قانون مصوب آن اجرایی شود. انجام کار نظارتی حائز اهمیت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ