امروز مطالبی همچون دلار امروز گران‌تر شد، افزایش سرمایه چند نماد مهم و نماد پالایشی، چرا برخی نماد‌ها گزارش ارزشیابی سهام خود را بر روی کدال قرار نمی‌دهند؟، پیش بینی بورس سال آینده | وضعیت بورس سال آینده بهتر می‌شود؟، خرید‌های این دو کد حقیقی در ساذری | بزرگترین سهامدار ساذری کیست؟، رشد ۳۲۴ درصدی فروش غنوش! | روند صعودی فروش عالیس حفظ شد، ورود و خروج سهامداران درصدی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲، بهترین محدوده ورود برای خرید طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم تراکتور در بازگشت به لیگ ایران پرتلاش‌ترین بازیکن تیم پاکو خمس بود.
مورچه های سرباز اصطلاحی است که برای گروهی از مورچه ها که وظیفه محافظت از کلونی خود را دارند بکار می رود.مورچه های سرباز به ویژه در گروه مورچه های قرمز یکی از بی رحم ترین و بی پرواترین مورچه های جهان محسوب می شوند. این مورچه ها تقریبا به هیچ چیزی که در مسیرشان باشد رحم نمی کنند و با استفاده از تعدد بی شمار خود فرصتی برای دفاع به قربانی خود نمی دهند.
اگرچه تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیش از دو سوم مردم در ایالات متحده، اضافه وزن دارند و یا چاق هستند، اما آمریکایی ها پرخورترین مردم جهان نیستند.
روبرتو دی‌زربی برای خط دروازه برایتون رکورد گران‌ترین خرید یک گلر از لیگ بلژیک را شکست.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهسرخ رویشگاه آنغوزه است، اما طی ۲ تا ۳ سال اخیر برداشت‌های بی‌رویه و از سویی خشکسالی موجب کاهش پوشش و تراکم این گیاه دارویی شده است.
حضور یک هوادار دختر کودک در ورزشگاه وطنی توجه عکاسان را به خود جلب کرده است.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
مهدی حسینی شب گذشته در میان شعارهای حمایتی هواداران رفسنجانی بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
فرنچ تست یکی از مورد پسندترین صبحانه‌های دنیاست که هم بزرگسالان و هم کودکان به آن علاقه دارند.
به‌مانند بازی با روسیه، بانوان ایرانی در جدال با کنیا نیز حضوری پر رنگ روی سکوهای استادیوم آزادی داشتند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۰۹۱۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۱۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه خلیفه حضور داشتند و با سر و صدای زیاد تیم ملی کرواسی و لوکا را تشویق می‌کردند.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ